Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت پلیمر آریا ساسول گفت: به سبب رعایت موارد زیست محیطی و بهداشت در فعالیت شرکت پلیمر آریا ساسول در عسلویه این شرکت، ۵ ستاره در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست از شورای ایمنی انگلستان کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، امیرحسین بحرینی صبح امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه شرکت پلیمر آریا ساسول دارای جایگاه مهمی در تولید محصولات پلیمری دارد اظهار داشت: تولید 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 میلیون تن اتیلن، پلی اتیلن سبک، سنگین و متوسط از جمله تولیدات این شرکت است که جایگاه مهمی در جهان دارد.

وی با بیان اینکه صیانت از محیط زیست و توجه به الزام‌های زیست محیطی همگام با تولید پایدار از بارزترین فعالیت‌های این شرکت است افزود: شرکت پتروشیمی آریاساسول که درمنطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه قرار دارد تاکنون تعامل مطلوبی با این منطقه ویژه با هدف ارتقاء فضای سبز در سطح منطقه انجام داده است.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریا ساسول با بیان اینکه تولید پایدار محصولات پتروشیمی نیازمند رعایت اصول HSE است خاطر نشان کرد: خوشبختانه پتروشیمی آریاساسول با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های موجود، دستورالعمل‌ها و الزام‌های موجود را در این زمینه اجرا می‌کند.

بحرینی با بیان اینکه شرکت پلیمر آریاساسول در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام‌های مهمی برداشته، از کسب 5 ستاره ایمنی و محیط زیست از انگلستان خبرداد و خاطر نشان کرد:به سبب رعایت موارد زیست محیطی و بهداشت در فعالیت شرکت پلیمر آریا ساسول در عسلویه این شرکت، 5 ستاره در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست از شورای ایمنی انگلستان کسب کرد.

وی با بیان اینکه شرکت پلیمر آریاساسول بالاترین نشان سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست را از آن خود کرده است افزود: پس از بررسی معتبرترین سازمان‌های بین المللی فعال درحوزه مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست، شورای ایمنی انگلستان شرکت پلیمر آریاساسول را در سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست در سطح جهانی برگزید.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریا ساسول بیان کرد: قبل از این شرکت، شرکت‌های بزرگ نفتی دنیا از جمله بریتیش پترولیوم، رویال داچ شل، و فاسترویلرموفق به اخذ 5 ستاره کامل این شورا شده‌اند.

بحرینی تصریح کرد: شرکت پلیمرآریاساسول دارنده رتبه نخست شاخص بازدهی فروش در گروه پتروشیمی در رتبه بندی 100 شرکت برتر ایران در سال 95 یکی از شرکت‌های پتروشیمی پیشرو در حوزه HSE در خاورمیانه است.

انتهای پیام/

R41363/P41362/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!