Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

رفعتی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با وجود حقه توتال برای برداشت بیشتر قطر از میادین مشترک با ایران، قرارداد جدید دولت با این شرکت که کارنامه خیانت باری دارد، جای تعجب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خیانت شرکت توتال موجب شد که قطر بتواند برداشت بیشتری از میادین مشترک گازی داشته باشد؛ به گونه ای که خسارت زیادی به کشورمان وارد شد، افزود: با وجود خیانت توتال به کشورمان، عقد قرارداد جدید با این شرکت فرانسوی مشکوک است؛ بنابراین باید بررسی شود که چه کسانی در شکل گیری قرارداد جدید با این موثر بوده اند. در هر حال این نگرانی وجود دارد که قرارداد با توتال تحت تاثیر نفوذ منعقد شده باشد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه با اشاره به خیانت های فرانسه به کشورمان گفت: فرانسه در کنار تامین تسلیحات نظامی برای صدام، به پناهگاهی برای منافقین تبدیل شده و در واقع درهای این کشور بر روی دشمنان جمهوری اسلامی ایران که به دنبال براندازی نظام هستند، باز است. با این وجود چه ضرورتی دارد که دولت زیر بار قرارداد با شرکت توتال برود.

رفعتی با بیان اینکه شرکت های فرانسوی همچونپژو و شرکت های نفتی در اوج تحریم ها به کشورمان خیانت وپروژه ها را نیمه تمام رها کردند، گفت: چه لزومی دارد که باکشوری کهسابقه این همه خیانت و بدعهدی دارد، قرارداد ببندیم .

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند

ﻣﺤﻤﺪ ﻗﺎﻧﻊ ﭘﺴﻨﺪ ﻓﻮﻣﻨﯽمعاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در رابطه با شناسایی ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری براساس داده کاوی صورت گرفته، اظهار داشت: در این بررسی بر اساس تفاوت رفتاری شرکت‌های صوری با شرکت‌های واقعی از جمله ارسال چندین باره صورت حساب‌های معاملات در برابر شرکت‌های واقعی که عموماً ۴ بار در سال اقدام به ارسال صورت معاملات می‌کنند و یا اینکه این شرکت ها ابتدا صورت حساب‌های خود را با مبالغ بسیار ناچیز ارسال کرده و سپس به مرور اقدام به اصلاح صورت حساب های ارسالی می‌کنند. همچنین تنوع غیرعادی کالاهایی که این شرکت‌ها در صورت معاملات فروش خود اعلام می‌کند و سایر رفتارهای خارج از استاندارد، شناسایی شده‌اند.

معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص میزان فروش شرکت‌های متخلف، گفت: با شناسایی این شرکت ها بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان فروش که منجر به ایجاد اعتبار خرید غیرواقعی برای طرف‌های معامله و فرار چند هزار میلیارد تومانی شده بود کشف  شد و برای اقدامات تکمیلی به مرکز مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی ارسال گردید.

منبع: روابط عمومی سازمان مالیات

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • چه کشورهایی در گذشته جزئی از خاک ایران بوده‌اند؟
  • پیوند میدان و دیپلماسی‌
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز
  • طلسم صادرات گاز به پاکستان شکسته خواهد شد؟