Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از سرمایه‌گذاری 3100 میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای رفع محرومیت و اشتغال‌زایی در مناطق محروم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عارف نوروزی، ضمن اعلام این خبر، گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و معاون توسعه‌ی روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهور، بنیاد برکت تمرکز ویژه‌ای در بحث رفع محرومیت، توسعه‌ی اقتصادی، ایجاد و حفظ اشتغال در راستای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا در مناطق محروم، کم‌‌ترتوسعه‌یافته و روستایی کشور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مناطق محروم در زمینه‌ی ایجاد و حفظ اشتغال، توسعه‌ی کارآفرینی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بالغ بر 3100 میلیارد ریال (هر استان به‌طور میانگین 100 میلیارد ریال) از طریق اعطای تسهیلات، سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

به گفته‌ی مدیرعامل بنیاد برکت، این بنیاد تاکنون برای اجرای 310 طرح توانمندسازی اقتصادی با حجم کل سرمایه‌گذاری 56 هزار و 275 میلیارد ریال مشارکت کرده و زمینه‌ی ایجاد اشتغال برای بیش از 195 هزار نفر از مردم مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور را فراهم کرده است.


دکتر نوروزی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای ادامه‌ی روند اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مناطق محروم، گفت: تفاهم‌نامه‌ی امضا شده زمینه‌ی توسعه‌ی اقدامات توانمندسازی اقتصادی فعلی بنیاد را فراهم می‌کند و امیدواریم با هم‌دلی و ورود همه‌ی دستگاه‌های مسئول، با تسریع روند اشتغال‌زایی در مناطق محروم کشور، گام مهمی در راستای تحقق فرمایشات و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه‌ی اقتصاد مقاومتی برداریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به نقش مهم آموزش در حفظ و توسعه صنایع دستی، گفت: آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری سازی در این حوزه است. - اخبار استانها -

مریم جلالی دهکردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم، اظهار داشت: صنایع دستی علاوه بر آن که می‌تواند منتقل کننده فرهنگ یک منطقه باشد، نقش مهمی نیز در اشتغال‌زایی و تولید ثروت دارد.

وی ادامه داد: لازمه اشتغال‌زایی و تولید ثروت در این حوزه آموزش در جهت بازاریابی و تجاری‌سازی است که می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح به آن دست یافت.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اهمیت حفظ و احیای صنایع دستی و آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ و صنایع دستی مناطق خود، تصریح کرد: احیای این صنایع با هدف ایجاد ثروت و معرفی هر چه بیشتر آن از جمله وظایف ما است.

جلالی دهکری ایجاد خانه‌های صنایع دستی را راهکاری در جهت تحقق این موضوع عنوان کرد و گفت: امیدواریم با کمک بخش خصوصی و ظرفیت‌های مردمی بتوانیم خانه‌های صنایع دستی را ایجاد و توسعه دهیم و آنها را محلی به منظور آموزش، نمایش و عرضه محصولات صنایع دستی تبدیل کنیم.

وی تاکید کرد: نسل جوان با پیوند نسلی می‌تواند دانشی که سینه به سینه در دل اجداد و بزرگان ما وجود دارد را به عرصه دانش، محل تحصیل و آموزش و پرورش منتقل کند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی