Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از برگزاری نخستین گردهمایی سراسری شرکت‌های مدیریت صادرات کشور در استان البرز خبر داد.

جهانگیر شاهمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرجاظهار داشت: امروزه بنگاه‌های کوچک و متوسط علاوه بر کارکردهای پیشین خود، کانون اصلی توسعه فناوری و تأمین نیازهای پیچیده و پیشرفته کشورها به حساب می‌آیند و حمایت‌های گسترده‌ای توسط مؤسسات دولتی و عمومی از آنها به عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه راهکارهایی به منظور بقا و توسعه بنگاههای کوچک و متوسط مطرح است که بهترین آنها صادرات است، افزود: حضور مداوم در بازارهای بین‌المللی برای بسیاری از کشورها از جنبه‌های سیاسی و اقتصادی دارای اهمیت حیاتی بوده و بقا یا عدم بقای اینگونه کشورها منوط به این امر مهم است.

وی ادامه داد: پیشرفت‌های اقتصادی و صنعتی در چند دهه اخیر، نیاز به دستیابی به بازارهای جدید و افزایش چشمگیر رقابت‌های بین‌المللی سبب گشته تا حضور در این بازارها با توجه به روابط حاکم بر آنها از پیچیدگی خاصی برخوردار شود.

شاهمرادی گفت: شرکت‌های مدیریت صادرات یکی از انواع واسطه‌های صادراتیاست که برای کمک به بنگاه‌های اقتصادی در جهت ورود به بازارهای جهانی ایفای نقش می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز تصریح کرد: این شرکت‌ها بسته به شرایط و نیاز می‌‌توانند مدیریت تمام یا بخشی از فعالیت‌های صادراتی بنگاه‌های کوچک و متوسط را به‌عهده بگیرند و همچنین کاملاً مستقل باشندکه مانند یک دپارتمان انحصاری فروش صادراتی برای صادرکننده‌ها عمل می‌کنند.

شاهمرادی تصریح کرد: حضور شرکت‌های ایرانی در دوران پساتحریم در بازارهای جهانی نیاز به آمادگی و دانش صادرات دارد. بدین منظور شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گرد‌همایی را با حضور گسترده تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان، فعالان و مدیران اقتصادی برگزار می‌کند کههدف از این گردهمایی توسعه صادرات به کشورهای همسایه بوده و بنابراین پتانسیل بازارهای هدف، راهکارهای قانونی، حمل و نقل، مبادلات ارزی، بازاریابی، مشکلات و راه حل‌های موجود برای تقویت صادرات به این بازارها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: محورهای اصلی گردهمایی شاملبررسی راهکارها و ظرفیت‌های صادرات، بررسی چالش‌ها و مشکلات صادرکنندگان ایرانی، نقش اتاق مشترک بازرگانی در توسعه صادرات، چگونگی بهره‌مندی بنگاه‌های کوچک و متوسط ایرانی از اینترنت برای ورود به بازارهای بین‌المللی، اعتبارسنجی خریداران خارجی و ارزیابی ریسک‌های موجود، بررسی مسائل بانکی، حمل و نقل وگمرکاست.

انتهای پیام/

R41451/P41362/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟

نخستین جشنواره سراسری فیلم شهرنما در حالی پایان پیدا کرد که جایزه بزرگ جشنواره به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به هیچ فیلم‌سازی تعلق نگرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جشنواره، در آئین پایانی جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) که با حضور جمعی از فیلم‌سازان و برگزیدگان همراه بود، رضا فهیمی به نمایندگی از هیئت داوران پیرامون عنوان جایزه بزرگ جشنواره توضیحاتی ارائه داد و گفت: هیئت داوران هیچیک از آثار را شایسته دریافت عنوان بهترین فیلم ندانست.

وی با اشاره به اینکه برای عنوان جایزه ویژه هیئت داوران مبلغ ۵۰۰ میلیون ریالی به عنوان جایزه درنظرگرفته شده بود که به فیلم‌سازان شرکت کننده در جشنواره تعلق نگرفت، افزود: بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری، این مبلغ برای تولید فیلم کوتاه ۱۰۰ تا ۱۲۰ ثانیه‌ای اختصاص می‌یابد.

نماینده داوران جشنواره شهرنما ادامه داد: طی هماهنگی صورت گرفته با انجمن سینمای جوانان، در روزهای آینده طی فراخوانی از فیلم‌سازان سراسر کشور برای ارائه فیلم‌نامه دعوت خواهد شد تا پس از بررسی طرح‌ها در شورای پیچینگ فیلم کوتاه، این مبلغ برای حمایت از تولید هزینه شود.

به گزارش ایمنا، نخستین جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوانان رفسنجان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و مؤسسه فرهنگی هزاردستان برگزار شد.

کد خبر 750056

دیگر خبرها

  • جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری برخط کشور در قشم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • راه اندازی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند