Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قاضی‌پور نماینده ارومیه از وزیر راه و شهرسازی درباره محدوده شهر و مشکلات حاشیه‌نشینان ارومیه سوال داشت که مطرح شد. سیدهادی‌بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره جلسه عصر امروز کمیسیون عمران بیان کرد: اصلی‌ترین موضوع مورد بحث درکمیسیون بررسی برخی بندهای مالیات برارزش افزوده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: درباره دو-سه ماده که به چه بخش هایی معافیت مالیات ارزش افزوده دهیم بحث شد، نمایندگان نظراتشان را دادند و چند بند در کمیسیون تصویب شد.
وی ادامه داد: نادر قاضی پور، نماینده ارومیه نیز ار عباس آخوندی، وزیر راه شهر سازی درباره محدوده شهر و مشکلات حاشیه نشینان ارومیه سوال داشت که مطرح کرد.
نماینده ارومیه در مجلس اضافه کرد: قرار شد ادامه جلسه سوال آقای قاضی پور از وزیر راه در جلسه بعدی کمیسیون نیز پیگیری شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد

به گزارش خبرنگار مهر، توماج وحید افشار عصر پنجشنبه پس از اتمام جلسه استیضاح شهردار ارومیه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه چهار ساعت طول کشید و حسین مهدی‌زاده با عنوان شهردار ارومیه پاسخگوی نقدها وسوالات مجموعه شورای شهر ارومیه شد.

وی ادامه داد: این شورا دارای ۱۱ نفر عضو است که برای استیضاح شهردار باید ۲سوم این اعضا نظر بر استیضاح وی داشته باشند.

وحید افشار اضافه کرد: در این جلسه طولانی پس از اتمام بحث وگفت و گو، کار به رأی گیری کشید که صرفاً چهار نفر رأی به ابقاء وی دادند که همین موضوع باعث شد نام مهدی‌زاده بر سکان شهرداری ارومیه باقی بماند.

با اینکه هفت نفر رأی موافق عزل شهردار ارومیه بودند اما این تعداد باید هشت نفر می‌شد در حالی که صرفاً چهار نفر موافق ماندن وی هستند که این موضوع نشان از سختی مسیر آینده شهرداری ارومیه است.

کد خبر 6094750

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد 
  • ◄ وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است