Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،جحت الله ناصحی پور با ااشاره به رشد آمار حضور گردشگران خارجی در سال 95 و چندماه نخست سال 96 و وجود تقاضاهای بالا در حمل و نقل گردشگری و لزوم تشدید اقدامات پیشگیرانه در راستای تامین امنیت بیشتر مهمانان خارجی با همکاری فرمانداری ویژه کاشان،شهرداری و تاکسیرانی کاشان نسبت به راه اندازی تاکسی گردشگری اقدام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصحی پور افزود: در حال حاضر 53 موسسه گردشگری در قالب هتل،هتل سنتی،هتل آپارتمان،مهمانپذیر،دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی و مجتمع های گردشگری در شهرستان کاشان فعال می باشد.

وی با تاکید بر آمار قابل توجه اقامت گردشگران خارجی در این مراکز خصوصا هتل های سنتی اذعان داشت: قبل از تدوین نهایی دستورالعمل شرکت های حمل و نقل گردشگری و با تصویب کمیته ارتقاء و امنیت گردشگران خارجی،مقرر شد رانندگان دارای کارت صلاحیت تاکسیرانی با خودروهای آریو،پس از گزینش و انجام مصاحبه میراث فرهنگی،به مراکز و پذیرایی شهرستان کاشان معرفی گردید.

مسئول واحد گردشگری این اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان ادامه داد:در مرحله نخست اجرای طرح قبل از تاسیس شرکت حمل و نقل گردشگری،این تاکسی ها تخت نظارت اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان فعالیت خواهند نمود.

ناصحی پور در پایان همکاری مدیران تاسیسات گردشگری را در اجرای درست طرح ضامن امنیت مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی دانست که افزایش ماندگاری مسافر،صرفه جویی وقت و هزینه های جانبی و معرفی بهینه و بیشتر حاذبه های منطقه را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مرتضی احمدی نجات مسئول روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گفت: گردشگران و علاقه‌مندان به بازدید از بنا‌ها و جاذبه تاریخی می‌توانند از روز یکشنبه 16 اردیبهشت از بنا‌های تاریخی شهرستان کاشان بازدید کنند.


مجموعه جهانی باغ تاریخی فین، محوطه باستانی سیلک، خانه‌های تاریخی بروجردی، طباطبایی و عباسیان، حمام سلطان امیراحمد از جمله بنا‌های تاریخی شاخص شهرستان کاشان هستند

دیگر خبرها

  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران