Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح اتوبوس‌های تندروی شهری (بی آر تی) تا پایان سال در بندرعباس به بهره برداری می‌شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، معاون حمل و نقل شهرداری بندرعباس با اشاره به تاخیر یکساله در بهره برداری از این طرح گفت: کمبود منابع مالی علت تاخیر در راه اندازی اتوبوس‌های تندرو شهری در بندرعباس است
بابک هاشمی افزود: برای اجرای این طرح ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که برای اجرای طرح‌های جانبی آن به ۲۰ میلیارد تومان دیگر هم نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تاکنون ۲۲ دستگاه اتوبوس تندرو خریداری شده و ۴ دستگاه دیگر نیز باید خریداری شود
وی افزود: اکنون توسعه ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی و تاکسیرانی، اصلاح هندسی و توسعه معابر، بازگشایی معابر در بافت‌های قدیمی، نصب علائم، تجهیزات ترافیک شهری و خط‌کشی محوری، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، بازرسی، مدیریت و کنترل نظارت بر مجموعه معابر شهری در حال اجرا است.
بابک هاشمی با اشاره به پوشش ۲۰ کیلومتر از خیابان‌های اصلی شهر بندرعباس گفت: این طرح در حدفاصل پلیس راه قدیم تا شهرک نیروی دریایی در دو باند اجرایی میشود و روزانه بیش از ۵۰ هزار شهروند را جابجا می‌کند.
وی افزود: حفاظت از محیط زیست، کاهش هزینه‌ها، جلوگیری از اتلاف وقت و ایجاد فرصت‌های اقتصادی از مهمترین مزایای اجرای شبکه بی آر تی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6090334

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی