Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی خودرو، قطعات و صنایع وابسته ارومیه در پارک جنگلی این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، عصر امروز دومین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی خودرو، قطعات و صنایع وابسته ارومیه با حضور شرکت‌های خودور ساز و قطعه ساز از جملهسایپا، پارس خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، مدیران خودرو و ماموت و با شرکت جمعی از مدیران و روسای دستگاه‌های دولتی آذربایجان غربی در پارک جنگلی این شهر افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درمراسم افتتاحیه این نمایشگاه مدیر امور نمایشگاه‌های بین‌المللی آذربایجان غربی اظهار کرد: آینده صنعت خودرو بعد از برجام بسیار درخشان شده و افق بسیار روشنی در این صنعت ایجاد کرده است.

امیرمسعود فاتحی افزود: امیدواریم پس از برجام صنعت خودرو سازی رشدی حدود 2 برابر داشته‌و خودروسازان امکان تقابل و همکاری با خودروسازان جهانی برای تبدیل شدن از مونتاژکار به تولیدکننده را خواهند داشت.

وی تصریح کرد: ضریب نفوذ خودرو در ایران از 200 خودرو بازای هر 1000 نفر است و امیدواریم در سال 2035 با تولید 3 میلیون دستگاه در سال به یک صادرکننده در این صنعت تبدیل شویم.

فاتحی اظهار کرد: وجود فارغ‌التحصیلان و ارزانی انرژی از مزایای این صنعت در ایران است و در این میان آنچه اهمیت دارد این است که صنعت خودروسازی باید بتواند با تغییرات فناوری همگام شود تاچالش‌های پیشرو را از میان بردارد.

آغاز کیفی‌سازی محصولات خودرویی

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار کرد: این سازمان تلاش می‌کند با رویکرد صادرات محوری در صنعت خوردو برنامه‌های خود را دنبال کند.

جعفرصادق اسکندری افزود:تا پایان این ماه جمع بندی، بحث کیفی‌سازی ارائه خدمات پس از فروش محصولات مختلف من جمله خودرو در وزارتصنعت، معدن و تجارت انجام می‌پذیرد.

وی افزود: در آذربایجان غربی از سال گذشته شهرک سرمایه‌گذاریایجاد شده که می‌تواند در زمینه تولید خودرو و توسعه فعالیت‌های ریخته‌گری جذب سرمایه گذار کند و در این میان رویکرد استان توسعه فعالیت‌های صنعتی و تکمیل زنجیره‌های تولید است.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: این سازمان آمادگی دارد همکاری گسترده‌ای با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان و بویژه در شهر ارومیه برای انجام سرمایه‌گذاری‌های مختلف داشته باشد.

افزایش 57 درصدی تولید خورو در سایپا

مشاور شرکت سایپا نیز در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه اظهار کرد: شرکت سایپا اهمیت ویژه‌ای برای استان آذربایجان غربی قائل است و در این نمایشگاه با حضوری پررنگ و در متراژی افزون بر1800 متر فضای مفید نمایشگاهی شرکت کرده است.

عباس صفری گفت: شرکت سایپا با تدابیر دولت و سیاست‌های هیئت مدیره در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته طوری که در سال گذشته 57درصد رشد تولید داشته و کیفیت خودرو‌ها بر اساس ارزیابی‌ها بهبود یافته است.

وی افزود: استراتژی سایپا، مشتری محوری و توجه به خواست مشتریان بوده است و در این میان استان آذربایجان غربی از نظر رضایت مشتریان جزو استان‌های بر‌تر بوده است.

صفری اظهار کرد: سایپا به دنبال این است که هر سال یک محصول جدید ملی معرفی و با چندین خودروساز جهانی همکاری کند بنابراین منبعد شاهد محصولات جدید سایپا با کیفیت بالا خواهیم بود.

رشد 30 درصدی فضای نمایشگاه خودرو ارومیه

مسئول برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه نیز در جمع خبرنگاراناظهار کرد: 90 شرکت تولید کننده قطعات خودرویی و لوازم یدکی و 20 خودروساز در این دوره از نمایشگاه حضور دارند و در این میان شرکت سایپا به همراه زیرمجموعه خود از جمله پارس خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، مگاموتور، همچنین شرکت‌های نگین خودرو، مدیران خودرو، مجتمع ماموت و از بین خارجی‌ها نیز شرکت رنو و سیتروئن از فرانسه، چانگان چین و برخی دیگر از خودروسازان بین المللی حاضرند.

علیرضا عاجزی گفت: نمایشگاه امسال با رشد 30 درصدی متراژ واگذاری فضا برای غرفه‌ها و همچنین حضور پر رنگ‌تر شرکت‌های داخلی و خارجی در فضایی به وسعت یکهزار و 500 مترمربع برگزار می‌شود در حالیکهسال گذشته بیش از 98 هزار نفر از نخستین دوره این نمایشگاه بازدید کردند و افزایش تعداد بازدیدکنندگان به بیش از یکصد هزار نفر در این دوره پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

R41361/P1377/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان‌غربی از کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار محمد احمدی، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک و سریعاً آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که در بخش مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه راننده خودرو از محل متواری شد، گفت: تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 749600

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه