Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@05:31:59 GMT

بارسلونا به دنبال ستاره آینده دار فوتبال برزیل

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۰۶۹۴۶

بارسلونا به دنبال ستاره آینده دار فوتبال برزیل

باشگاه بارسلونا برای جذب پدرینیو، ستاره جوان و آینده دار فوتبال برزیلی اقدام خواهد گرد.

به گزارش "ورزش سه"، پدرینیو یکی از ستارگان آینده دار فوتبال برزیل است که از ماه ژانویه سال گذشته به تیم اول کورینتیانس راه یافته است. این بازیکن متولد سال 1998 بوده و در پست هافبک هجومی نمایش های امیدوار کننده ای از خود ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب سایت معروف و برزیلی UOL ادعا می کند که توافقاتی میان باشگاه بارسلونا و کورینتیانس صورت گرفته و قرار است پدرینیو در سال 2018 یا 2019 راهی بارسلونا شود.

اگرچه در قرارداد فعلی پدرینیو بند آزادسازی 50 میلیون یورویی گنجانده شده است، اما به نظر می رسد با مبلغی در حدود 10 تا 15 میلیون یورو شاهد حضور او در لالیگا باشیم.

در حال خاضر باشگاه کورینتیانس 70 درصد حق و حقوق مالی این بازیکن را در اختیار دارد و باقی آن متعلق به شخصی به نام ویل دانتس است و بارسا برای پرهیز از وارد شدن به جنگ های مالی سعی دارد زودتر این انتقال قطعی شود.

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2017 بارسلونا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش‌شانسی ستاره سیتی: 2 شوت و 2 گل! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بازی مقابل نیوکسل را با حملات پی در پی آغاز کرده و با درخشش برناردو سیلوا با 2 گل پیش افتاده است.

در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس منچسترسیتی از نیوکسل میزبانی می‌کند و نیمه اول را با برتری دنبال می‌کند.

با وجود دفاع مستحکم نیوکسل در زمین ورزشگاه اتحاد، شاگردان ادی هاو در دقیقه 13 تسلیم شده و دروازه آن‌ها را ضربه برناردو سیلوا باز شد.

این هافبک پرتغالی پس از دریافت پاس از رودری وارد محوطه جریمه شد و به دنبال فرصتی برای شوتزنی بود که بالاخره پس از چند لحظه با ضربه پای راست شانس خود را امتحان کرد. ضربه سیلوا به دنبال برخورد با مدافعان ارتفاع گرفت و دور از دستان مارتین دوبراوکا وارد دروازه شد.

روی حملات فشرده سیتی به سمت دروازه نیوکسل، ضمن ادامه یافتن این برتری، سیتی در دقیقه 31 موفق شد دومین گل را توسط برناردو سیلوا به ثمر برساند.

نکته جالب این است که دومین گل سیتی هم روی اشتباه مدافعان به ثمر رسید. سیلوا پس از دریافت پاس از روبن دیاس در نزدیکی محوطه جریمه توپ را روی پای چپ خود برد و قصد داشت با ضربه فنی به سمت راست دروازه، دروازه دوبراوکا را باز کند که ضربه سر اسون باتمن مسیر توپ به سمت دروازه را تغییر داد و این توپ به گل تبدیل شد.

دیگر خبرها

  • غیبت ستاره آرسنال در اولین فهرست سرمربی جدید برزیل
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا؛ هدیه داویدز به قلعه‌نویی
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا
  • بهترین بازیکن ایران و برزیل در لیست امیر
  • ماجرای لقب هالیوود-راک در WWE چیست؟
  • جدال مغزها در فوتبال برزیل؛ سلسله اشتباهات و گل به خودی مدافع تومبنس مقابل کروزیرو / فیلم
  • کابوس ستاره یونایتد: حذف از تیم ملی برزیل
  • خوش‌شانسی ستاره سیتی: 2 شوت و 2 گل! (عکس)
  • ادعای عجیب اسپورت؛ عربستانی ها با 80 میلیون یورو به دنبال رافینیا
  • آیندهوون به دنبال خرید قطعی مدافع بارسلونا