Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دیدار با سفیر کره شمالی بر روابط پارلمانی دو کشور تاکید کرد.علاءالدین بروجردی، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کره‌شمالی ظهر امروزدر دیدار کانگ سام هیون، سفیر این کشوردر تهران با اشاره به سابقه خوب و طولانی روابط دو کشورگفت: ظرفیت‌های خوبی برای ارتقایسطح مناسبات فیمابین در زمینه‌های گوناگون بین دو کشور وجود دارد و پارلمان جمهوری اسلامی ایران از گسترش همکاری‌ها بین دو کشور حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و کره شمالی در مجلس شورای اسلامی آمادگی تسهیل و تسریع همکای‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف را دارد.ت

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران – کره شمالی ضمن استقبال از توسعه همکاری‌های پارلمانی فیمابین گفت: امیدواریم با تبادل هیأت‌ها و گروه‌های دوستی سطح همکاری‌ها را افزایش دهیم و باعث تقویت و گسترش روابط در همه زمینه‌ها باشیم.

اوهمچنین در این دیدار از موضع کشور کره در قبال حملات تروریستی تهران تشکر کرد.

کانگ سام هیون، سفیر کره شمالی در تهران نیز در این دیدار، با ابراز خرسندی از این فرصت و با تاکید بر وجود ظرفیت‌های فراوان همکاری بین دو کشور، گفت: با توجه به اعمال تحریم‌های بی‌سابقه آمریکا نسبت به دو کشور ایران و کره شمالی، استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند برای دو کشور بسیار مفیدو به نفع طرفین باشد.

سفیر کره شمالی در ادامه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی تهران، افزود: منبع تروریسم در جهان و منطقه آمریکا، کشورهای غربی و اسرائیل هستند. ما از مواضع محکم ایران در مبارزه با تروریسم حمایت می‌کنیم و خوشحالیم که جایگاه ایران در خلیج فارس روز به روز تحکیم یابد.

او در پایان از بروجردی و اعضای گروه دوستی ایران – کره شمالی برای سفر به این کشور دعوت به عمل آورد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران را غیرقانونی و غیرانسانی خواند

از روزنامه جونگانگ دیلی، خبرگزاری رسمی کره شمالی از تحریم‌های اخیر ایالات متحده علیه صنعت پهپادی ایران انتقاد کرد درحالیکه علت اعمال تحریم‌ها پاسخ تهران به جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی بوده است.

به‌تازگی واشنگتن اشخاص و نهاد‌هایی که مدعی است با برنامه پهپادی ایران مرتبط هستند را تحریم کرده است.

خبرگزاری کره شمالی نوشت که اقدام نظامی ایران ناشی از حملات بی‌پروای اسرائیل است درحالیکه آمریکا حقایق را به گونه‌ای منحرف می‌کند که ایران را مسئول وخامت اوضاع منطقه نشان دهد.

این رسانه رسمی پیونگ یانگ تاکید کرد: رفتار بی‌ملاحظه ایالات متحده یک اقدام خشونت‌آمیز، غیرقانونی و غیرانسانی است که حاکمیت ایران را نقض می‌کند. هیچ چیز نمی‌تواند نیرو‌های مسلح ایران و اراده مردم برای حفظ حاکمیت و عزت کشور را در هم بشکند.

هفته گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری (OFAC) بیش از ۱۲ نهاد، شخص و کشتی را در فهرست تحریم‌های تازه قرار داد درحالیکه مدعی است آنها نقش اصلی در تسهیل و تامین مالی فروش مخفیانه پهپاد‌های وزارت دفاع ایران ایفا می‌کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد؛ تهاتر نفت با چای و چوب سریلانکا
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد
  • کره شمالی تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران را غیرقانونی و غیرانسانی خواند
  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • (ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد