Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری فارس خوزستان از اهواز، مهاجم سابق تیم پرسپولیس تهران که در این فصل، جایی در لیست برانکو ایوانکوویچ قرار نگرفت، با مسؤولان تیم استقلال‌خوزستان به توافق رسید.

رضا کرملاچعب، مهاجم 20 ساله کشورمان که سابقه بستن بازوبند کاپیتانیِ تیم های ملی جوانان و نوجوانان کشورمان را در کارنامه دارد، پس از انجام مذاکرات لازم، با باشگاه استقلال‌خوزستان به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله ویسی برای فصل آینده روی حضور این مهاجم شوشتری حساب باز کرده است و به همین منظور پس از انجام مذاکراتی، این بازیکن روز گذشته، به اردوی استقلال‌خوزستان اضافه شد، تا در تمرینات این تیم حضور پیدا کند.

اردوی آبی‌پوشان خوزستانی که چند روزی است در شهرستان شهرکرد آغاز شده است، تا هفته آینده ادامه خواهد داشت.

این در حالیست‌ که ویسی با علم بر این‌که کرملاچعب را به‌خدمت گرفته است، اجازه جدایی فرشاد جانفزا، یکی از مهاجمان خود را صادر کرد.

حال باید منتظر ماند تا کرملاچعب پس از اتمام اردوی شهرکرد با حضور در باشگاه استقلال‌خوزستان، قراردادش را با این تیم، به طور رسمی ثبت کند.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!

به گزارش "ورزش سه"، آریا یوسفی بازیکن جوان تیم سپاهان در بازی رفت مقابل استقلال خوزستان عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و از فرصتی که مورایس به او داده بود بهترین استفاده را کرد.

یوسفی از هفته هجدهم لیگ برتر فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد، یوسفی در حالی که به یکی از بازیکنان مورد اعتماد مورایس تبدیل شده بود با مصدومیت بدموقعی که برای او ایجاد شد از ترکیب اصلی این تیم فاصله گرفت اما در بازی با استقلال ملاثانی مجدد به ترکیب این تیم بازگشت و در وقت‌های اضافه با ارسال خوبی که داشت زمینه‌ساز گل‌دوم سپاهان شد و این تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

آریا یوسفی در بازی رفت مقابل استقلال خوزستان نمایش خیره کننده‌ای داشت و دو گل به ثمر رساند و یکی از گل‌های او با کات بیرون پا به ثمر رسید که توجه رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان را به خودش جلب کرد.

ویدئو: 317446

او با توجه به اینکه در بازی با استقلال ملاثانی در زمین حضور پیدا کرد، احتمال این موضوع خواهد بود که به‌عنوان جانشین در بازی با استقلال خوزستان در میدان حضور  پیدا کند و با توجه به عملکرد فوق‌العاده‌ای که در بازی رفت داشت انگیزه‌های زیادی در این مسابقه خواهد داشت.

یوسفی در این فصل 4 گل و 3 پاس گل به نام خود ثبت کرده و یکی از جوان‌های موفق لیگ برتر بیست و سوم بود و باید دید در ادامه فصل می‌تواند جایگاه خود را در ترکیب سپاهان به دست آورد یا شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال