Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ناصر اماني: مشاجره امروز در شورا به وأسطه دخالت بي مورد يكي از كارمندان شورا بعد از جلسه و خارج از صحن شورا پيش آمد

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، وقتي تعريف و تمجيدهاي أعضاء شورا شهر به كام آقاي حافظي خوش نيامد ‼️

ناصر اماني معاون توسعه و برنامه ريزي و توسعه شهري و امورشورا در شهرداري تهران اعلام كرد:جلسه امروز شورا در جوي كاملا آرام و مناسب برگزار شد و دوستان بزرگوار ما در مترو در جلسه حضور داشتند و گزارش كامل از برنامه مترو تهران و روند پيشرفت كار در خط ٧مترو توسط دكتر مازيار حسيني ارائه شد و تمام سختي هاي كار و مشكلات كار را به ويژه در خط ٧ كه عميق ترين خط مترو ما هست بيان كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بعد از اين گزارش دقيق و كارشناسي همه اعضاء إذعان داشتند كه اين اقدام شهرداري قابل تقدير و ستايش است و به حق آقاي محمد باقر قاليباف به خوبي اين امر را مديريت كرده و به اتمام رساندند

اما متاسفانه تعريف و تمجيدهاي أعضاء شورا به كأم آقاي حافظي خوش نيامد و گزارشي را كه هيچگونه سند و اعتباري را نداشت و كاملا خلاف واقع بود مطرح كردند تا جلسه را به شكل ديگري رقم بزنند .

پس از اتمام جلسه مسئولين مترو و بنده از ايشان خواستيم كه إسناد گزارش خود را نشان بدهند و توضيح بدهند كه ايشان به بنده لقب دروغگو را نسبت دادند و با دخالت يكي از كارمندان شورا جو متشنجي إيجاد شد و بحث بين من و ايشان درگرفت .

با حضور آقاي حقاني و به درخواست ايشان بحث خاتمه پيدا كرد و هيچگونه بحثي بين بنده و آقاي حقاني نبوده است .

برخي از دوستان در شورا به هر بهانه اي سعي مي كنند اقدامات شهرداري را زير سوْال ببرند و قطعا با اينگونه اتهامات و جو سازي ها راه به جايي نخواهند برد مردم خود شاهد اين اقدامات ارزشمند در مترو تهران هستند.
137 آنلاين
110


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات شهرداری پایتخت زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در جلسه امروز شورای شهر تهران ، عضو شورا در تذکری خواستار ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری پایتخت در بخش‌های مختلف به شورا شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اقدامات شهرداری پایتخت زیر ذره بین شورا
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ ها؛ تأیید واگن‌ ها را به تأخیر نیندازید
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • نگرانی چمران برای دیرکرد واردات واگن مترو از چین | کاری کنید مردم متضرر نشوند
  • تاکید رئیس شورا براقدام جهادی درخصوص واردات واگن های مترو
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها برای ورود واگن‌های مترو
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • ◄ تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو