Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنظیم باد لاستیک خودرو یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در جهت کارکرد بهینه خودرو و عمر لاستیک است. آفتاب‌‌نیوز : آیا میدانید زمان دقیق تنظیم باد تایرهای خودرویتان چه زمانی است؟به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، بدون شک تنظیم باد لاستیک خودرو یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در جهت کارکرد بهینه خودرو و عمر لاستیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنظیم باد لاستیک هر 30 روز یکبار و یا با هر بار بنزین زدن خودرو در یک ماه در عین حال با تغییر درجه حرارت به میزان 10 درجه سانتیگراد و بیشتر به رانندگان توصیه می‌شود.
باید دقت شود که باد لاستیک خودروها را باید هنگامی بررسی و تنظیم کرد که برای مدت حداقل 3 ساعت بدون حرکت بوده یا مسافت بیش از 2 کیلومتر را طی نشده باشد. بنابراین اگر لاستیک خودرو بر اثر پیمایش مسافتی هرچند کوتاه گرم شده باشد، برای جبران کاهش فشار باد در هنگام تنظیم، بهتر است آن را 3 تا 5 PSI بیش از میزان توصیه شده در حالت سرد، باد کرد.منبع: جام جم آنلاین

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است

فاطمه قاسم پور ، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پارس نیوز، با تاکید بر اینکه مجلس مصوبه ای در مورد اخذ مالیات از مهریه نداشته تاکید کرد: اوایل مجلس یازدهم تعدادی از نمایندگان طرح‌هایی را در موضوع مهریه تدوین کردند و یکی از پیشنهاداتی که همان زمان مطرح شد، موضوع مالیات بر مهریه بود که کنار گذاشته شد.

وی افزود: چنین قانون و مصوبه ای در مجلس تصویب نشده و به تبع در رویه جاری قوه قضاییه نیز چنین چیزی وجود ندارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اوایل مجلس یازدهم تعدادی از نمایندگان طرح‌هایی را در موضوع مهریه تدوین کردند و یکی از پیشنهاداتی که همان زمان مطرح شد، موضوع مالیات بر مهریه بود که کنار گذاشته شد.

قاسم پور با بیان اینکه ارائه‌دهندگان این پیشنهاد تصور می‌کردند مالیات بر مهریه می‌تواند سبب کاهش میزان مهریه شود، ادامه داد: اگرچه کم‌ بودن میزان مهریه حسن است اما برای ترویج آن لازم است از ابزارهای فرهنگی استفاده کرد و چنین طرح‌هایی صرفاً سبب افزایش بار مالی ازدواج به ویژه برای خانواده دختر می‌شود و موانع ازدواج را بیش از پیش می‌کند. در هر صورت در حال حاضر چنین قانونی نداریم و این خبر شایعه است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص سقف تعیین‌شده برای مهریه گفت: حکم قانون ۱۴۴ مالیات مستقیم یک حکم عام است یعنی هیچ آستانه‌ای و هیچ میزانی را به‌عنوان میزان معافیت برایش لحاظ نمی‌کند بلکه به‌طور کلی همه آن اموال منقول و غیرمنقولی که در قالب مهریه قرار است که به همسر برسد مشمول معافیت می‌داند.

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • گل‌ها احتمالا باستانی‌تر از دایناسورها هستند؛ اما زمان دقیق تکاملشان معلوم نیست
  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • معرفی خودروسازان متخلف به قوه قضاییه