Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سالگرد تخریب مراقد ائمه بقیع هزارا ن نفر در آمریکا، هند، پاکستان و عراق علیه وهابیون حاکم بر عربستان تظاهرات کردند.

در هشتم شوال سال 1344 هجری قمری (94 سال پیش) وهابیون به سرکردگي «عبدالعزيز بن سعود» پس از اشغال مکه، با یورش به مدینه به تخريب قبور ائمه بقيع و ديگر قبور هم چنين قبر ابراهيم فرزند پيامبر اکرم (ص) قبور زنان آن حضرت، قبر ام‌البنين مادر حضرت اباالفضل العباس(ع) قمر منیر بنی‌هاشم و قبر عبدالله پدر پيامبر(ص) و اسماعيل فرزند امام صادق(ع)  و بسياري قبور ديگر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضريح فولادي ائمه بقيع را که در اصفهان ساخته شده بود و روي قبور حضرات معصومين امام مجتبي، امام سجاد ، امام باقر و امام صادق عليهم‌السلام، قرار داشت را از جا در آورده و غارت کردند.
 همه ساله همزمان با این روز، مسلمانان آزاده در سراسر جهان اعم از شیعه و سنی به خیابان‌ها آمده و جنایت وهابیون سعودی در تخریب قبور مطهر ائمه هدی را محکوم می‌کنند. امسال نیز بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده طی روزهای گذشته هزاران مسلمان در آمریکا، هند، پاکستان و عراق با برگزاری تظاهرات این جنایت را محکوم کرده‌اند.
در آمریکا به همین مناسبت صدها نفر از مردم و مسلمانان این کشور با اتوبوس از شیکاگو و دیگر شهرهای آمریکا خود را به به «واشنگتن» رسانده مقابل سفارت عربستان دست به تجمع اعتراضی زدند و از آنجا به سمت کاخ سفید راهپیمایی کردند.  شرکت‌کنندگان دست‌نوشته‌هایی حمل می‌کردند که روی آنها نوشته بود: «وهابی‌های تروریست، مکان‌های مقدس را ترور نکنید»، «قبرستان بقیع را بازسازی کنید»، «وهابی همانند داعش، مسیحیان و مسلمانان را ترور می‌کند»، «میراث و یادبود اسلام را تخریب نکنید»، «وهابی تروریست را متوقف کنید.»
یکی از شرکت‌کنندگان در این تجمع به خبرنگار تسنیم گفت: «ما به اینجا آمد‌‌‌ه‌ایم تا انزجار خود را از وهابیون سعودی که مبدأ و منشأ جنایات و تروریسم در جهان هستند ابراز کنیم، این جنایتکاران خانه خدا و مسجد پیامبر(ص) و قبرستان بقیع را غصب کرده‌‌اند و امروز به خوبی ردپای اسرائیل در تصمیمات این رژیم دیده می‌شود، همانطوری که اسرائیل اماکن مقدس را در فلسطین غصب کرده است.تظاهرات‌کنندگان در پایان این مراسم شعار «سعودی، تروریست تروریست» سر ‌دادند.
در هند نیز مسلمانان شیعه و سنی و علمای این کشور با شرکت در تظاهراتی علیه وهابیون سعودی شعار دادند. تظاهرکنندگان در شهرهای «دهلی‌نو» پایتخت و «لکنو» مرکز ایالت «اوتارپرادش» با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل‌سعود» خشم خود را ازاین اقدام نشان دادند.«مولانا کلب جواد» امام جمعه لکنو در سخنانی در جمع تظاهرکنندگان گفت: «آل‌سعود با تخریب قبور ائمه بقیع ماهیت ضد اسلامی خود را نشان داد.»
وی با بیان اینکه عربستان منشاء تروریسم است اظهار کرد: «وهابیت با تفکرات انحرافی و افراطی منشاء بسیاری از اعمال تروریستی است. در ادامه این مراسم تظاهرکنندگان با به آتش کشیدن عکس شاه سلمان خشم خود را از حمایت عربستان از تروریسم نشان دادند.تظاهرات مشابهی نیز در شهرهای پاکستان و عراق برگزار شده است.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها

ضدصهیونیست، ضدیهودیت نیست، این‌ها بخشی از شعار یهودیان آمریکایی است که در جریان تظاهرات علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه سرمی دادند. این گروه از یهودیان پارچه نوشته‌هایی را به دست داشتند که روی برخی از آن‌ها نوشته شده بود «اسرائیل، نماینده یهودیان جهان نیست» و «کل فلسطین به حاکمیت فلسطینیان بازمی‌گردد» و «خاخام‌های اصیل، مخالف صهیونیسم هستند». این معترضان شعار می‌دادند «یهودیت... آری... صهیونیست... خیر.. کشور اسرائیل باید برود».

از اوایل هفته گذشته، دانشجویان در سراسر آمریکا در محوطه‌های دانشگاه، در اعتراض به جنگ غزه و کشتار فلسطینیان، چادر‌هایی را برپا کردند و خواستار قطع انواع کمک‌ها به تل‌آویو شدند. نیرو‌های پلیس آمریکا با یورش به دانشگاه‌های ایالات متحده، تلاش دارد تا این اعتراضات را خاموش کند، اما نه تنها اوضاع وخیم‌تر شده است، بلکه دانشجویان دانشگاهی در پاریس پایتخت فرانسه نیز در اعتراض به جنایات غزه تظاهرات برپا کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • (ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • فیلم| تظاهرات یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • ۵ نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه
  • پیش‌بینی امام خمینی (ره) از سرکوب‌ها در آمریکا: آنها تحمل آشفتگی خوابشان را ندارند