Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خالد شفيعي مدافع تازه وارد به فوتبال کره اگر در ديدار با پوهانگ وارد ميدان شود تبديل به نخستين ايراني تاريخ کي ليگ در مستطيل سبز خواهد شد.

سرويس ورزش مشرق - شنبه هفدهم تيرماه مي تواند منتهي به ثبت يک اتفاق جالب شود. در اين روز چرخ ليگ برتر فوتبال کره جنوبي براي نوزدهمين مرتبه خواهد چرخيد تا اف سي سئول در ايستگاه نوزدهم کي ليگ، ميزبان تيم سرشناس پوهانگ استيلرز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والبته اتفاق مهم حضور احتمالي يک بازيکن ايراني در ديدار مذکور خواهد بود.
خالد شفيعي مدافع تازه وارد به فوتبال کره اگر در ديدار با پوهانگ وارد ميدان شود تبديل به نخستين ايراني تاريخ کي ليگ در مستطيل سبز خواهد شد.
اما به بهانه تاريخي شدن اين حضور بي مناسبت نبود تا اوضاع کنوني تيم جديد شفيعي و شرايط ساير بازيکنان خارجي اف سي سئول را مورد ارزيابي قرار گيرد.

همبازي خالد از گل پروانه اي آندو به بوريرام سوخت
خالد شفيعي در اف سي سئول يک همبازي خاص دارد. اين بازيکن اسپانيايي اوسمار نام دارد. يک هافبک دفاعي که البته به نوغي رقيب شفيعي هم به حساب مي آيد چون به راحتي در نقش يک مدافع مياني هم ظاهر مي شود.
اين بازيکن 29 ساله، از سال 2014 به اف سي سئول آمده است تا از همان زمان پيراهن شماره 5 تيم کره اي را به خود اختصاص دهد. اوسمار سابقه 13 بازي در لاليگا را هم دارد. اين بازيکن که با سانتاندر چندان موفق نبود سال 2013 براي بوريرام تايلند در ليگ برتر اين کشور 30 بازي انجام داد در شرايطي که انتخاب اول کادر فني تيم مذکور در فاز دفاعي بود.
جالب اينکه اوسمار سال 2013 در ليگ قهرمانان 3 گل براي بوريرام زد که يکي از آنها سهم استقلال و سيد مهدي رحمتي شد.
اين مدافع 3 سال و 9 ماه و 10 روز قبل يعني چهارشنبه 27 شهريور ماه سال 1392 موفق شد بوريرام را در مرحله حذفي ليگ قهرمانان از استقلال پيش بيندازد. با اين حال ابتدا در دقيقه 53 حنيف عمران زاده بازي مذکور را به تساوي کشاند و بعد گل معروف(پروانه اي) آندو تيموريان نتيجه را 2-1 کرد تا ضربه اوسمار کاملا از خاطر برود.

شفيعي تنها نيست
اف سي سئول به جز خالد شفيعي و اوسمار اسپانيايي 2 بازيکن خارجي ديگر هم دارد. نفر اول که سرشناس تر است دژان اسيانوويچ نام دارد. مهاجمي بوسنيايي با مليت کشور مونته نگرو که اتفاقا او هم سابقه گل زده به استقلال را با پيراهن اف سي سئول دارد.
دژان از جمله با سابقه هاي تيم کره اي است که از سال 2008 به اين تيم آمده است. اين مهاجم 35 ساله البته دو فصلي را هم براي بجين گوان چين به ميدان رفته و دوباره راه خانه را در پيش گرفته است!

اين مهاجم در فصل جاري طي 17 بازي 8 گل براي اف سي سئول به ثمر رسانده است.
و بالاخره آخرين خارجي تيم کره اي يک برزيلي است به نام مائورو جونيور. يک گوش کلاسيک 27 ساله که البته کمتر هنر گلزني دارد و بيشتر دونده است. هافبک شماره 34 اف سي سئول در فصل جاري 9 بازي کرده و گلي به ثمر نرسانده است.

چهارمين خط دفاع ليگ قبل از خريد مدافع ايراني
اف سي سئول هفته گذشته موفق شد براي بازگشت به جمع مدعيان تيم صدرنشين چونبوک را 1-2 شکست دهد.
تيمي که هنوز از مدافع ايراني خود بهره نبرده است؛ فعلا با کسب 6 پيروزي و ثبت 7 تساوي طي 18 هفته در ميانه جدول حضور دارد اما اميدوار است در هفته هاي پاياني رقابتها خود را به رده هاي بالاي جدول برساند.
اين تيم شنبه آينده ميزبان پوهانگ استيلرز است که فعلا با 9 پيروزي و تنها يک تساوي 28 امتياز گرفته و پنجم است.
نکته جالب توجه اينکه اف سي سئول طي 18 ديدار اين فصل تنها 20 مرتبه تسليم ضربات رقبا شده تا از اين حيث پس از تيم هاي چونبوک موتورز(صدرنشين)، اولسان(تيم دوم)، جف يونايتد(تيم چهارم) بهترين عملکرد را داشته باشد.
در واقع تيمي که 5 بار قهرمان کي ليگ شده است و 2 بار جام حذفي کره را بالاي سر برده قصد دارد با بهره گيري از توانايي هاي خالد شفيعي از اين هم خط دفاعي محکمتري داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!

هواداران تراکتور رابطه خوبی با یکی از ایجنت های فوتبال ایران ندارند.

طرفداری | هواداران تراکتور علیه منصور عظیمی شعار دادند.

تیم های تراکتور و ذوب آهن در چارچوب جام حذفی به مصاف هم رفتند و در نهایت سرخ پوشان تبریزی موفق شدند به سختی و در ضربات پنالتی صعود خود را جشن بگیرند. در چارچوب این مسابقه، هواداران تراکتور علیه منصور عظیمی شعارهایی را سر دادند.

منصور عظیمی یکی از ایجنت های فوتبال ایران است که گفته می شود با باشگاه تراکتور هم همکاری هایی را داشته و همین موضوع باعث شده هواداران تراکتور علیه این فرد شعار بدهند.

گفتنی است ویدیوی این شعارها به دلیل استفاده از کلمات نامناسب، قابل پخش نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!