Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس هیئت بانوان کونگ‌فو استان اردبیل گفت: طبق دعوت فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی کشور ۱۰ نفر از بانوان بزرگسال استان جهت شرکت در مسابقات کشوری و انتخابی آسیایی به استان کردستان اعزام می‌شوند.

نرگس ملک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: 10 نفر بانوان کونگ‌فوکار بزرگسال و توانمند استان جهت شرکت در مسابقه کشوری و انتخابی آسیایی 17 تیرماه به همراه تیم و سرمربی به استان کردستان و شهر سنندج اعزام می‌شوند که در حال‌حاضر تمامی بازیکنان از آمادگی کاملی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز اردوهای آمادگی تیم بزرگسالان بانوان کونگ‌فوکار استان از اواخر فروردین ماه افزود: از 31 فروردین ماه اردوی آمادگی تیم بزرگسالان بانوان کونگ‌فوکار استان جهت اعزام به مسابقات کشوری با حضور مرتب بازیکنان آغاز شده است که با نزدیک شدن به زمان مسابقه سعی داشتیم تا تمرینات بدنسازی و حرفه‌ای بازیکنان را فشرده‌تر کنیم که خوشبختانه با انجام همین اقدامهم‌اکنون توانستیم یک تیم 10 نفره متشکل از بانوان توانمند و حرفه‌ای کونگ‌فوکار استان را جهت اعزام به استان کردستان و مسابقات کشوری آماده کنیم.

نایب رئیس هیئت بانوان کونگ‌فو استان اردبیل با اشاره به اینکه بانوان کونگ‌فوکار استاندر 10 وزن مقابل حریفان خود مبارزه خواهند کرد،گفت: زهرا عشق‌پور در وزن 48-، سولماز نامور 51-، نگین جوانمرد 54-، لیلا سعادت 58-، مهری محمدی 62-، ندا صحرایی 66-، ربابه عدل 71-، مژگان عبادیان 76-، ساناز حبیبی 81- و سما انوری در وزن 100- در مسابقات کشوری مقابل حریفان خود از سایر استانها رقابت خواهند کرد.

ملک‌زاده عنوان کرد:در حال‌حاضر حدود 120 نفر از بانوان استان اردبیل در رشته رزمی کونگ‌فو فعالیت دارند که از این تعداد همه ساله در مرحله انتخابی به مسابقات مختلف در میادین استانی، ملی و بین‌المللی اعزام می‌شوند که امسال نیز با برگزاری یک دوره مسابقات انتخابی استانی نفرات برتر و اول و دوم هر وزن در رده سنی بزرگسالان انتخاب و بعد از اردوهای آماده‌سازی به همراه تیم نهایتا 17 تیرماه به استان کردستان اعزام خواهند شد.

وی اظهار کرد:خوشبختانه باتوجه به اینکه رشته رزمی کونگ‌فو رشته شناخته شده‌ای در بین آحاد مردم و جامعه ورزشی نیست اما تاکنون به ویژه در یک دهه اخیر استقبال بانوان از این رشته رزمی تحسین برانگیز بوده است که ما نیز سعی داریم تا با برگزاری دوره‌های استعدادیابی ورزشکاران بانوی مستعد را انتخاب و برای حضور در مسابقات مختلف تربیت و اعزام کنیم.

سرمربی تیم بزرگسالان بانوان کونگ‌فوکار استان اردبیلفعالیت داوران در حوزه داوری رشته کونگ‌فو و هنرهای رزمی را نیز خوب ارزیابی کرد و افزود: در بخش بانوان در استان اردبیل 10 داور به صورت رسمی و 8 مربی در فدراسیون فعالیت دارند.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳