Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - معاون امور مشترکان آبفای هرمزگان با بیان اینکه ادارات و ارگان های دولتی؛ بدهکاران ِ بزرگ آبفا هستند گفت: مراکز نظامی و انتظامی، استانداری و فرمانداری ها بزرگترین بدهکاران آب هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از آبفای هرمزگان، علی رضایی سردره با اشاره به مشکلات ناشی از عدم پرداخت آب بهاء از سوی برخی مشترکین، گفت: در حال حاضر مراکز نظامی و انتظامی ، شرکت آب و فاضلاب روستایی، اداره کل زندان ها، آموزش و پرورش، استانداری، فرمانداری ها و شهرداری های استان از بزرگترین بدهکاران آبفا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی سردره با تصریح بر اینکه؛ در صورت ادامه این روند امکان ارائه خدمات مناسب به دیگر مشترکین وجود ندارد، افزود: علی رغم پیگیری های مستمر درخصوص وصول بدهی ارگان های مذکور از طریق مکاتبه با وزارت نیرو و سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، کماکان به نتیجه مطلوب نرسیده ایم.

وی با تاکید بر لزوم همکاری ادارات و ارگان های مذکور، افزود: عدم پرداخت مطالبات آبفا سبب شده تا این شرکت به طور جدی با کاهش شدید نقدینگی در پرداخت صورت وضعیت پیمانکاران و تامین کنندگان لوازم انشعابات اعم از کنتور و شیرآلات و ... مواجه شود.

به گفته وی؛ پرداخت مالیات بر ارزش افزوده کل فروش ، سهم آبرسانی روستایی ، سهم سازمان هدفمندی و لزوم واریز نقدی آن به حساب دولت فارغ از پرداخت یا عدم پرداخت صورتحساب توسط مشترک از تعهدات قانونی آبفا است که در نتیجه عدم پرداخت مطالبات، در تشدیدکاهش نقدینگی این شرکت موثر می باشد.

رضایی در ادامه با تاکید بر اینکه باید « آب » دغدغه همگانی شود، گفت: متاسفانه علی رغم اهمیت آب و دغدغه های آن، امروزه آب به عنوان یک کالای کمیاب ِ اقتصادی و یک ثروت طبیعی –ملی همچنان ارزش واقعی خود را در دید مصرف کننده، پیدا نکرده است. چرا که با وجود پرداخت هزینه های گزاف برای تامین، تصفیه، انتقال و توزیع آب شرب مورد نیاز، بابت مصرف آن آب بهای ناچیزی پرداخت شده و گاها پرداخت نمی شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر شنبه در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران افزود: همه شهرهای استان در مسیر آلایندگی نفت جنوب هستند و شامل دریافت عوارض آلایندگی شدند.

وی بیان داشت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و مسئولان شهرداری‌ها باید در حوزه عمرانی و مبلمان شهری این اعتبارات را هزینه کنند.

روستا تصریح کرد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح‌های عمرانی است و انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان، فهرستی از طرح‌های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند.

وی افزود: از محل آلایندگی، اعتبارات برای طرح‌های عمرانی در راستای بهبود فضای شهری اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 6096278

دیگر خبرها

  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی