Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،نشریه اندیشه سبز علوی بسیج دانشجویی، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در راستای نشریات اجتماعی به مدیر مسئولی سیامک عالم سا در جشنواره سراسری نشریات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور موسوم به تیتر ۱۰، نامزد دریافت جایزه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل

توحید سبزعلیپور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازرسی کارشناسان اداره فرآورده های طبیعی سنتی و مکمل این معاونت از عطاری های سطح شهر اردبیل، انواع داروهای غیر مجاز کشف و جمع آوری شد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این داروها فاقد مجوز و قاچاق بوده و بسیاری از آنها تاریخ مصرف نیز ندارند.

مدیر داروی معاونت غذاودارو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: تجویز و فروش داروی گیاهی و شیمیایی در صنوف عطاری غیرقانونی است و این صنف تنها اجازه فروش گیاهان دارویی را دارند.

سبزعلیپور با اشاره به اینکه روز گذشته نیز موفق به کشف و جمع آوری داروهای قاچاق از سطح شهرستان بیله سوار شدیم، گفت: تامین سلامت عمومی خط قرمز معاونت غذا و داروی علوم پزشکی است و در این راستا با هیچ فردی که بخواهد سلامت عمومی را به خطر بیندازد بدون هیچ چشم پوشی برخورد قانونی می شود.

کد خبر 6095068

دیگر خبرها

  • جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند