Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، علی اصغر ملکی از افزایش قیمت گوشت گوشت گوسفندی در هفته جاری خبر داد و اظهارداشت: طی هفته جاری این نوع گوشت بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان گران شده و در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف کنندگان حدود ۴۱ تا ۴۲ هزار تومان است.

وی با اشاره به واردات گوشت از استرالیا در حال حاضر، تصریح کرد: برای کنترل بازار گوشت نیازمند هستیم که واردات افزایش یابد، با توجه به اینکه الان فصل تابستان و هوا گرم است و ما با کمبود مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی دلایل کمبود دام را مورد اشاره قرار داد و گفت: طی ۳ الی ۴ سال اخیر با کشتار بی رویه دام های مولد در کشور مواجه هستیم که این مساله ما را با مشکل روبرو کرده است.

ملکی درباره دلیل این کشتار افزود: ما نمی دانیم دلیل این کار چیست؟ هر کجا که مسئولان را ببینیم به آنان اطلاع رسانی می کنیم اما تاکنون برخورد جدی با عاملان این مساله نشده است.

وی تاکید کرد: در صورت عدم جلوگیری؛ این کار در سالهای آینده ما را با معضل جدی روبرو خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره واردات ۴هزارتن گوشت از مغولستان که دیروز توسط خبرگزاری مغولستان اعلام شده بود، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم.

ملکی از دیگر دلایل گرانی گوشت گوسفند به قاچاق دام به کشور قطر اشاره کرد و گفت: همچنین قیمت جگر گوسفندی به دلیل شیوع تب کریمه و عدم استقبال مردم کاهش یافته و همین مساله نیز یکی از دلایل گرانی قیمت گوشت گوسفندی است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه از حدود یک ماه پیش جگر گوسفند نیز مانند گوشت قبل از عرضه به بازار ۲۴ ساعت در پیش سرد قرار می‌گیرد و سپس به بازار عرضه می شود، افزود: این اقدام باعث می شود که هیچ مشکلی در جگر وجود نداشته باشد و مردم بتوانند با خیال راحت آن را مصرف کنند؛ توصیه ما به مردم این است که جگر را نیز مانند گوشت از مراکز مجاز خریداری کنند تا مشکلی برای آنها پیش نیاید.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بازار گوشت و دام ایران شاهد افت قیمت مرغ نسبت به روز گذشته بود.

بیشتر بخوانید: قیمت روز گوشت بوقلمون شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، هر کیلو مرغ کشتار در بازار ریزش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۷۶,۴۱۸ تومان خرید و فروش شد.

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد افزایش قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۳,۵۱۷ تومان معامله شد.

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم خلاف روند روزهای اخیر در بازار ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، ۳۲۵ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۹۸ هزار تومان معامله شد.

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228800 برچسب‌ها قیمت گوشت

دیگر خبرها

  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد