Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین عاملی، قائم مقام معاونت نیروی انسانی قوه قضاییه در مراسم تحلیف 102 نفر از کارآموزان قضایی گزارشی اجمالی از این مراسم ارائه کرد و گفت: در خدمت 102 نفر از کارآموزان قضایی دوره‌های 188، 189، 190و 191 تهران و دوره 14 تبریز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تعداد 36 نفراز ظرفیت پذیرش اختصاصی جذب شده‌اند و 45 نفر به صورت عادی، 48 نفر دارای مدرک کارشناسی و 38 نفر دارای مدرک کارشناس ارشد هستند. 14 نفر مقطع دکترا، ‌2 نفر دارای تحصیلات حوزوی و 18 نفر بانوان هستند.

عاملی ادامه داد: تا پایان سال 96 منابع درسی دوره کارآموزی قضایی آماده خواهد شد. با توجه به موضوع تمدید ظرفیت در برنامه ششم توسعه کشور دو آزمون را در این ماه برگزار می‌کنیم. 23 تیرماه آزمون داوطلبان حوزوی و 30 تیرماه آزمون ویژه قضات شوراهای حل اختلاف برگزار خواهد شد. آزمون سالانه قضاوت در آبان‌ماه برگزار می‌شود.

قائم مقام معاونت نیروی انسانی قوه قضاییه گفت: حسب آیین‌نامه مصوب رئیس قوه قضاییه سه سال اول خدمت قضات دوره آزمایش است. دوره آموزش باید از چهار مرجع دادستانی انتظامی، حفاظت اطلاعات قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری استان و از طریق معاونت نیروی انسانی قوق تأیید شود. در این راستا از ابتدای سال 95 با توجه به تعداد فراوان افراد در مقطع آموزشی هیأت ویژه‌ای برای ارزیابی عملکرد قضات آموزش را بر عهده‌ گرفته‌اند و در راستای این کار 2 هزار و 29 نفر مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند. منتظریم تا پاسخ استعلامات دیگر مراجع مشخص شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود

حسن سلمانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مرحله اول نوزدهمین دوره حفظ قرآن کریم ۱۴ اردیبهشت در حوزه‌های بیرجند، قاین، فردوس و درمیان برگزار می‌شود.

به گفته رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امسال افزایش ۳۳ درصدی در زمینه ثبت نام افراد در این آزمون نسبت به سال گذشته در خراسان جنوبی داشته‌ایم و ۴۰۴ نفر در آزمون سال جاری ثبت نام کرده‌اند.

سلمانی افزود: این آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی و در رشته‌های ۱۰، ۲۰ و حفظ کل قرآن برگزار می‌شود و مرحله شفاهی آن در تابستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این آزمون بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: به کسانی که در بخش حفظ ۱۰ جز شرکت کنند مدرک درجه ۵ معادل دیپلم، ۲۰ جز مدرک فوق دیپلم و کسانی که در حفظ کل قرآن شرکت کنند مدرک لیسانس و کسانی که به مرحله بعد این آزمون راه یابند مدرک درجه دوی فوق لیسانس و به کسانی هم که در مرحله بعد موفق شوند مدرک درجه یک دکتری داده می‌شود.

سلمانی تصریح کرد: موفقیت در این آزمون در ارتقای کارکنان دولت و همچنین امتیازات استخدامی تأثیر گذار است و مدرک مورد نظر تنها مدرک رسمی تخصصی حفظ قرآن کشور است.

کد خبر 6086809

دیگر خبرها

  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد