Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:12:11 GMT

برپایی اردوی تیم فوتبال شهرداری تبریز در سرعین

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۱۴۷۱۲

برپایی اردوی تیم فوتبال شهرداری تبریز در سرعین

تبریز - تیم فوتبال شهرداری تبریز اولین اردوی آماده سازی پیش فصل خود را در سرعین برپا می کند.

غلامرضا برزگر سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: این اردو از امروز چهارشنبه در سرعین برپا می شود و قرار است دو بازی تدارکاتی نیز در این اردو برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در اولین بازی تدارکاتی اردوی سرعین، تیم شهرداری تبریز فردا به مصاف تیم نساجی مازندران می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزگر اظهار کرد: بازی با نساجی، سومین بازی تدارکاتی پیش فصل ما خواهد بود و پس از آن یک یا دو بازی تدارکاتی دیگر در سرعین داشته باشیم.

تیم فوتبال شهرداری پیش از این برابر عقاب و تراکتورسازی دو بازی تدارکاتی انجام داده بود که هر دو بازی به تساوی بدون گل انجامید.

شهرداری به همراه ماشین سازی دو تیم تبریزی حاضر در فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور خواهند بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی صبح امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند اجرای راه اندازی بزرگ‌ترین نخاله گاه تبریز در راستای ساماندهی و مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی شرق تبریز آغاز شده است.

وی افزود: با آغاز عملیات اجرایی تحویل زمین سه هکتاری بزرگترین نخاله گاه شرق تبریز با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، پروژه راه‌اندازی بزرگترین نخاله‌گاه در تبریز اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: برای همین منظور طی جلسه‌ای با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان، زمین مورد نیاز نخاله‌گاه شرق تبریز تحویل این سازمان شد.

هراتی تصریح کرد: این پروژه در مجموع شامل ۳۰ هکتار است که در فاز نخست سه هکتار برای بهره‌برداری و انجام مراحل اجرایی احداث نخاله اه شرق تبریز تحویل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز شد و انتظار می‌رود با احداث این نخاله‌گاه شاهد رعایت حقوق عامه شهروندان و عدم تخلیه نخاله‌ها و پسماندهای عمرانی و ساختمانی در حاشیه اتوبان‌ها و مسیل‌های رودخانه‌ها در حوزه شرق تبریز باشیم.

وی گفت: بیشتر فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی در منطقه شرق تبریز صورت می‌پذیرد و نبود یک محل به عنوان نخاله‌گاه در محدوده شرق موجب بروز مشکلات متعدد از جمله تخلیه نخاله در حریم و بستر آجی چای و حاشیه جاده‌های اصلی توسط ماشین‌های حمل نخاله می‌شد که نازیبایی‌های بصری و آلودگی محیط زیست را به دنبال داشت.

کد خبر 747804

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه