Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سه ماهه نخست امسال 42 میلیارد و 620 میلیون ریال زکات در خراسان رضوی جمع آوری شد که بر اساس برنامه زمان بندی، 97 درصد برنامه بهاره در این حوزه محقق شده است به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره اجرایی زکات خراسان رضوی در حاشیه بازدید از فعالیت ها و اقدامات انجام شده دبیرخانه شورای زکات بردسکن گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از چهار برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی تعهد جمع آوری زکات استان در سال جاری را 220 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: 70 درصد از زکات جمع آوری شده استان مستحبی است.

او با بیان اینکه در ماههای فروردین و اردیبهشت، مقدمات جمع آوری و بحث فرهنگ سازی و تبلیغات زکات در جریان بوده، گفت: فعالیت دبیرخانه شورای زکات استان برای جمع آوری زکات عملا در خردادماه صورت گرفته است.

رئیس اداره اجرایی زکات خراسان رضوی همچنین از جمع آوری بیش از 30 میلیارد ریال زکات فطره در استان خبر داد و گفت: پیش بینی ما این است که این مبلغ به 50 میلیارد ریال برسد.

حسینی، میزان فطریه جمع آوری شده سال قبل در استان را 21 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: هم اینک میزان زکات فطره جمع آوری شده در استان نسبت به مدت مشابه پارسال 50 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی اظهار کرد: تعهد بردسکن در بحث زکات امسال 2 میلیارد و 260 میلیون ریال است که در بین 38 مدیریت کمیته امداد استان رتبه پنجم را در حوزه جمع آوری زکات دارد.

رئیس اداره اجرایی زکات خراسان رضوی میزان زکات جمع آوری شده سال قبل استان را 167 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پارسال 79 درصد تعهدات استان در بحث جمع آوری زکات تحقق پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان

ایسنا/گلستان معاون خدمات شهری شهردار گرگان گفت: شهرداری گرگان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه صرف ساماندهی و کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر کرد.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه شهرداری گرگان به منظور نگهداری سگ‌های بلاصاحب بعد از جمع‌آوری اقدام به ساخت پناهگاه می‌کند، اظهار کرد: این پناهگاه در مساحت یک هزار مترمربع و با ظرفیت ۳۰۰ قلاده سگ در حال فعالیت است.

وی جمع‌آوری، عقیم‌سازی، واکسیناسیون، نگهداری، غذادهی و مدیریت را از جمله اقدامات انجام شده در این پناهگاه برشمرد و تصریح کرد:  این ظرفیت پناهگاه ساخته شده برای شهر گرگان کافی است اما متأسفانه شاهد رهاسازی سگ‌های بلاصاحب از شهرها و روستاهای اطراف در شهر گرگان هستیم که این امر مشکلاتی را در تأمین فضا ایجاد می‌کند.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان با بیان این مطلب که به ازای هر قلاده سگ ۳۵ میلیون ریال هزینه می‌شود، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به منظور جمع‌آوری، واکسیناسیون، تغذیه و نگهداری سگ‌های بلاصاحب و مدیریت مجموعه پناهگاه، بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سالاری با توضیح اینکه در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ یک هزار و ۹۴۲ قلاده سگ جمع‌آوری و در این مرکز نگهداری شده است، افزود: دامپزشکی، بهداشت و درمان، شهرداری، نیروی انتظامی و مراجع قضایی دستگاه‌هایی هستند که در خصوص سگ‌های ولگرد وظیفه‌مند هستند.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندان در قبال بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان و هشدار درباره گزش کودکان توسط سگ‌های ولگرد، دو اقدام مهم برای حل معضل سگ‌های ولگرد است.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • افزایش ۲۰ درصدی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه