Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:51:11 GMT

آغاز طرح تابستانی راهداری خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۱۵۶۶۹

آغاز طرح تابستانی راهداری خوزستان

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازاهواز،مسعود مصدقی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار کرد: با آغاز فصل تابستان میزان مسافرت‌ها در استان خوزستان افزایش می‌باید.

وی افزود: اکثر مردم خوزستان به دلیل فصل گرما و تعطیلی مدارس سفرهای برون استانی خود را انجام می‌دهند که برای این موضوع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان طرح تابستانی خود با همکاری سایر ارگان‌ها به مورد اجرا می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان داشت: در طرح تابستانی حضور و آمادگی شبانه روزی تیم‌های گشت‌های راهداری، پاکسازی حریم جاده‌های منتهی به شهرها، اصلاح ورودی‌ها و تعمیر علایم ترافیکی موجود و اصلاح روشنایی معابر و رفع نقاط پر حادثه و ترمیم و لکه‌گیری آسفالت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: هماهنگی با انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری استان و رانندگان زیر پوشش، پلیس راه برای آمادگی هرچه بیشتر برای برنامه ریزی و جابجایی مسافرین و نیز بازدید ناوگان مسافربری از لحاظ ایمنی و فنی و امکانات اتوبوس‌ها از جمله مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در سفرهای تابستانه است.


مصدقی ادامه داد: با شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی برای استفاده حداکثری از ظرفیت کامل جایگاه‌های سوخت در مجتمع‌های خدماتی رفاهی نیز هماهنگی لازم انجام گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهارداشت: نظارت بر محیط پایانه‌های مسافربری استان و عملکرد مدیران فنی در مراکز معاینه فنی خودرو از دیگر اقدامات در طرح تابستانه است.


وی در ادامه با اشاره به آمار تصادفات جاده‌ای در سطح استان خوزستان افزود: در سه ماهه نخست سال جاری تعداد تصادفات فوتی و جرحی جاده‌ای استان 19 در صد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.


مصدقی گفت: در این بازه زمانی تعداد تصادفات فوتی و جرحی در جاده‌های برون شهری استان 82 فقره کاهش، تعداد کشته شدگان این تصادفات36 نفر و در تعداد مجروحین نیز86 نفر کاهش یافته است.

وی در پایان ابرازامیدواری کرد مردم با رعایت قوانین و مقررات در کاهش حوادث و تصادفات تلاش کنند.


انتهای پیام/م

کاهش تصادفات فوتی در خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته

صباغ زاده مدیر کل دفتر نگهداری علائم و تجهیزات و توسعه سازمان حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال ۱۴۰۲، ۷۲۵ نقطه پرتصادف را اصلاح کرد گفت: این نقاط  را مجموعه پلیس راه در استان صورت جلسه کرده و  کمیسیون ایمنی راه های کشور به عنوان نهاد راهبر ایمنی راه‌ها در سال‌های گذشته دستورالعمل‌ هایی را تهیه کرده بودند. دستگاه‌هایی که در شناسایی نقاط حادثه خیز دخیل هستند مصوب و به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای  شناسایی و رفع آن ابلاغ کردند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱،  ۸۸۷ نقطه پرتصادف در سطح کشور شناسایی و اولویت بندی شد و  با پیگیری وزیر راه و شهرسازی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ظرف ۲ سال این ۸۸۷ نقطه را اصلاح کرد.

او بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از  ۸۸۷ نقطه، ۴۱۲ نقطه را اصلاح و بر اساس بررسی‌هایی که انجام شد عملیات اصلاحی انجام گرفت.

صباغ زاده توضیح داد: خارج از ۴۱۲ نقطه ما تعدادی پروژه‌های نیمه تمام از نقاط شناسایی شده قبلی و نقاطی که تحت هر عنوانی بعنوان نقطه پرتصادف تعریف شده است در سال ۱۴۰۲ هم اصلاح کردیم که در مجموع ۷۲۵ نقطه را برطرف کردیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد