Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از سمنان،حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه دامغان امروز 14 تیر با بیان اینکه طرح حلقه صالحین در سطح ۴۰ پایگاه مقاومت و با بهره‌گیری از مربیان و روحانیان در دامغان آغاز شده گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح جوانه‌های صالحین این است که بتوانیم با جذب جوانان و نوجوانان، در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بایستیم تا توطئه و ترفندهای دشمنان روی این قشر از جامعه که سرمایه‌های بزرگ اجتماعی هستند، کم اثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه این طرح با شعار و محوریت نشاط و تعالی در پرتو قرآن از ۱۳ تیرماه رسماً آغاز و تا پایان شهریورماه سال‌جاری ادامه دارد یاداور شد: بهره‌گیری از مفاهیم و تعالیم قرآنی در اجرای طرح جوانه‌های صالحین به‌صورت ویژه موردتوجه مربیان قرارگرفته تا از این طریق بتوانیم در مقوله خروج قرآن از مهجوریت نیز کارهای فرهنگی خوبی صورت دهیم.
وی ادامه داد: در کلاس‌های طرح جوانه‌های صالحین اندیشه‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری برای جوانان و نوجوانان تبیین می‌شود با توجه به هجمه‌های دشمنان باید نگاهمان بر ولی‌فقیه باشد.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه دامغان تصریح کرد: متأسفانه امروزه فضای مجازی به فرهنگ، دین و خانواده ما آسیب وارد کرده و ما باید بیش از گذشته هوشیار باشیم و اجرای طرح جوانه‌های صالحین یکی از راه‌های مقابله و مبارزه با توطئه‌های دشمنان است.
منبع: مهر

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خزائلی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گروه همخوانی قرآن مدرسه علمیه دارالسلام به‌منظور انس بیشتر مخاطبان با آیات قرآن و آشنایی با مفاهیم بلند آن و ورود قرآن به عرصه‌های مختلف زندگی از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده‌است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین افزود: این گروه ۲۲۰ نفره همگی از طلاب نوجوان و جوان هستند که فقط آیات کلام‌الله مجید را همخوانی می‌کنند.

او با اشاره به اجرای این گروه در بناهای تاریخی قزوین اظهار کرد: پیرو تاکید معاون محترم امور عمرانی استاندار و دفتر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه قزوین، با مشارکت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای حضور و اجرای این گروه در قزوین صورت گرفت.

خزائلی افزود: این گروه به مدت دو روز در قزوین اقامت داشتند و در تعدادی از بناهای تاریخی شهر قزوین شامل دولتخانه صفوی، آستان مقدس امامزاده‌حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین، کاروانسرای سعدالسلطنه، مسجدالنبی (ع)، حسینیه امینی‌ها و مدرسه علمیه صالحیه برنامه خود را تولید و ضبط کردند.

او خاطرنشان کرد: این برنامه قبل از اذان مغرب از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین یادآور شد: تاکنون ۲۸ اثر فاخر تلویزیونی از این گروه تولید و در شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده و مورد تقدیر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی نیز قرار گرفته است.

کد خبر 6096830

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر