Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:22:35 GMT

امحای 20 تن موادمخدر در سمنان

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۱۶۰۸۶

امحای 20 تن موادمخدر در سمنان

همزمان با روز جهانی مبارزه با موادمخدر یک محموله 20 تنی موادمخدر در آیینی با حضور مسئولان استان در سمنان امحاء شد.

محمد حسین همتی در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: امروز همه مردم می‌دانند که موادمخدر آسیب‌های جدی برای جامعه به‌همراه دارد.

وی با اشاره به ورود رهبری معظم انقلاب به بحث آسیب‌های اجتماعی و خصوصا موادمخدر تصریح کرد: وقتی مقام معظم رهبری به موضوعی ورود پیدا می‌کنند نشان از اهمیت جدی موضوع و حساسیت آن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به نقش مهم مردم در مبارزه با موادمخدر اشاره و اضافه کرد: مردم و مشارکت‌های مردمی نقش مهم و محوری در مبارزه با موادمخدر و آسیب‌های ناشی از آن دارد.

وی با اشاره به روزجهانی مبارزه با موادمخدر از "همه با هم ، نه به اعتیاد" به عنوان شعار روز جهانی مبارزه با موادمخدر نام برد و گفت: نه به اعتیاد و مبارزه اساسی با آن نیازمند همراهی همه مسئولان، دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم دارد.

همتی به نقش منویات رهبری معظم انقلاب در توفیقات کشور در مبارزه با موادمخدر اشاره کرد و گفت: با ورود ایشان به موضوع شاهد افزایش همکاری و مشارکت‌های مردمی چه در سطح ملی و چه در سطح استان سمنان بودیم.

وی از موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین خطرات موجود در جوامع امروز نام برد و اظهار کرد: مواد مخدر امروزه خانواده‌ها و خصوصا نسل جوان را در همه جوامع تهدید می‌کند.

همتی از اعتیاد به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی مهم در دنیای امروز یاد کرد و گفت: براساس آمار و تحلیل‌های کارشناسانه همکاران ما اعتیاد ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی و جرائم و آسیب‌های مبتلابه ذدر جامعه امروز ما است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان نقش خانواده‌ها را در مبارزه با اعتیاد را مهم خواند و اضافه کرد: برای رهایی از این بلای خانمان‌سوز و گسترش آنها باید فعالیت‌های فرهنگی و آموزش‌های عمومی در جامعه افزایش یابد و نقش رسانه ها و سازمان‌های مردم‌نهاد در این بخش بسیار حیاتی و تعیین‌کننده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت

قهرمانفرد مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: مبارزه همگانی با آفت سن غلات از فروردین آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مبارزه با سن مادری در اراضی کشاورزی سمنان در حال انجام است، گفت: تا کنون مبارزه با سن مادری در سه‌هزار و ۸۰۰ هکتار از مزارع گندم و ۲ هزار و ۲۹۰ هکتار از جوزارهای استان سمنان انجام شد.

وی با بیان اینکه بیشترین سطح مبارزه با آفت سن مادری در شهرستان گرمسار بوده است، بیان کرد: مبارزه با آفت سن مادری در گرمسار به میزان یکهزار و ۳۱۰ هکتار گندم و ۵۶۰ هکتار جو انجام شد و در مجموع در یکهزار و ۸۷۰ هکتار مزارع غلات این طرح اجرا شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: بعد از گرمسار آرادان بیشترین سطح مبارزه را با میزان یکهزار و ۶۲۰ هکتار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد