Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@00:10:18 GMT

توجه به دغدغه مردم در انتقال آب

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۱۶۷۱۷

توجه به دغدغه مردم در انتقال آب

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام دادگستری کرمان یدالله موحد در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان با بیان اینکه دستگاه قضائی همواره بر احیای حقوق عامه تاکید دارد واجازه نخواهد داد حق مردم تضییع گردد،گفت:نبایستی موضوع حق آبه مردم اهالی منطقه به ویژه در شهرستان رابر بلاتکلیف بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان تاکید کرد:موضوع انتقال آب از سد های شهیدان امیرتیموری و سرمشک بایستی مورد بررسی علمی ودقیق قرار گیرد و با نگاه بی طرفانه و درست موضوع مورد بازنگری قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:دستگاه قضائی استان کرمان در راستای منویان رهبر معظم انقلاب در سال جاری نگاه ویژه به بحث احیای حقوق عامه و نظارت برحسن اجرای قوانین در استان کرمان خواهد داشت.

نگاه ویژه دستگاه قضائی کرمان بر حسن اجرای قوانین در استان

وی گفت:بحث احیای حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قوانین یکی از محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان قضائی کشور بود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان بیان کرد: شورای حفظ حقوق بیت المال با دفاع از بیت المال و هرآنچه مربوط به مصالح ومنافع عمومی ملت می باشد می تواند نقش بسزایی در احیای حقوق عامه ایفا نماید.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان عنوان کرد:کار سازماندهی دستگاه قضائی در اوایل انقلاب به شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی واگذار گردید و حقیقتا این شهید بزرگوار با نگاه راهبردی و تحول گرا طی مدت 16ماه منشاء تحولات بنیادی در نظام قضائی کشور شدند.

وی تصریح کرد:با معماری صحیح دکتر بهشتی،امروز شاهد هستیم که نظام قضائی کشور به عنوان یک دستگاه مستقل و مقتدر در تمامی حوزه ها به طور اثر گذار در حال ایفای نقش است وامیدواریم بتوانیم به سمت اهداف بلندی که امام راحل،رهبر معظم انقلاب و شهید بهشتی برای قوه قضائیه دیده اند حرکت نماییم

در ادامه علیزاده ،مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان گزارشی از اقدامات در خصوص مطالعه و ساماندهی رودخانه های استان کرمان بیان کرد و افزود: طول تقریبی کل رودخانه های استان 6هزار کیلومتر است که طول رودخانه های اولویت دار جهت انجام مطالعات و ساماندهی حدود 2هزار 800کیلومتر است.

علیزاده تصریح کرد:موضوع انتقال آب به کرمان یک طرح ملی است و شرکت آب منطقه ای کرمان موظف به اجرای این طرح ملی وتصمیمات کلان کشوری می باشد.

وی اعلام کرد:بحث حق آبه مردم منطقه در اولویت کار شرکت آب منطقه ای قرار دارد و در خصوص دغدغه های زیست محیطی و تخریب منابع طبیعی نیز جلسات متعددی با مسئولان ارشد استان برگزار کرده ایم و امیدواریم این طرح با کمترین مشکلی اجرا گردد

شایان ذکر است در جلسه 120دقیقه ای شورای حفظ حقوق بیت المال استان که با حضور مقامات عالی دستگاه های اجرایی و قضائی در محل سالن کنفرانس شهید بهشتی حوزه ریاست دادگستری کرمان برگزار گردید،مسائل و مشکلات پیرامون موضوع انتقال آب از شهرستان رابر به مرکز استان مورد بررسی قرار گرفت و دغدغه های زیست محیطی،حفظ منابع طبیعی و موضوع حق آبه مردم منطقه مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف دو دستگاه کشنده حامل ۱۲ دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی شهرستان سمیرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به دو دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک می‌شوند و برای بررسی دقیق‌تر هر دو خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداختند که در این عملیات، ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاچاق که بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند را کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر دو متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 750789

دیگر خبرها

  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • بیش از ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب آشامیدنی شهر کرمان شستشوشد
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • انتقال قلب پیوندی توسط هوانیروز
  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان
  • امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم