Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط‌کریم با صدور نامه ای به دکتر ولایتی، خواستار پیگیری تخلفات رئیس سابق این واحد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانیبسیج دانشجویی استان تهران؛شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط‌کریم با صدور نامه ای به دکتر ولایتی، خواستار پیگیری تخلفات رئیس سابق این واحد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه امده است:


انقلاب اسلامی که در سال 57 رخ داد مبتنی بر تحول در قلوب مردم ایران بود، و این انقلاب صدای رسای ملت ما برای برپایی عدالت در برابر تبعیض های جامعه بوده است. انقلابی که اهمیت جایگاه و مقوله عدالت و برخورد با مفسدین از همان ابتدا در آن روشن و مبرهن بود و امام بزرگ و رهبری عزیز ما، بارها و بارها از ضرورت پرداخت به این مهم سخن گفته اند، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: با فساد مبارزه‌ی جدّی بشود، با ویژه‌خواری مبارزه‌ی جدّی بشود، با قاچاق مبارزه‌ی جدّی بشود؛ اینها دارد به اقتصاد کشور لطمه میزند و ضررش را مردم میبرند. اگر ما در مقابل آن مجموعه‌ای که فرض بفرمایید با زدوبست‌هایی در زمینه‌ی مسائل اقتصادی ویژه‌خواری میکنند، خودشان را از امتیازات ویژه برخوردار میکنند و یا دچار فساد پولی و مالی و اقتصادی میشوند، سهل‌انگاری کنیم، قطعاً کشور ضرر خواهد کرد؛ نباید سهل‌انگاری بشود ( بیانات در اجتماع زائران و مجاوران حرم رضوی 1 فروردین 95)

جناب آقای ولایتی، رییس محترم هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، بر همگان واضح است که پس از فوت آقای هاشمی و انتخاب شما در این جایگاه، به دنبال احقاق حق دانشجویان و دانشگاهیان بوده اید و از این مسیر علی رغم کارشکنی ها و تخریب های فراوان ذره ای عقبگرد نکرده اید و هر روز علیه کسانی که فضای دانشگاه آزاد را به بنگاه های خصوصی و اموال دانشگاه ها را به ارث پدری خود تبدیل کرده بودند، دست به اقدامات ضربتی زدید که خود تحسین ستم دیدگاه و خشم ستمگران را برانگیخته است.

بنا بر اطلاع همگان، ریاست دانشگاه آزاد رباط کریم به صورت ناگهانی تغییر پیدا کرده است و این در حالیست که تاکنون هیچکدام از مراجع قانونی مربوطه توضیحی در این خصوص ارائه نداده اند. این موضوع به دلیل وجود ابهامات مالی در سطح کلان در این واحد دانشگاهی (بیش از چند ده میلیارد تومان) و وجود گزارش تخلفات مالی تایید نشده و وجود ارتباطات خاص ریاست سابق با اقوام رییس سابق دانشگاه آزاد جناب آقای میرزاده، از اهمیت بسیاری برای کارکنان و دانشجویان این واحد برخوردار است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم به عنوان نماینده دانشجویان این واحد دانشگاهی از شما انتظار دارد تا در راستای مطالبه گری با شفاف سازی مسائل مربوط به این واحد دانشگاهی، این امر که هیچ حقی از دانشجویان و کارمندان این دانشگاه تضییع نخواهد شد و شما به عنوان مقام مسئول، پیگیر تخلفات مدعی شده می باشید را بر همگان مبرهن سازید و در پایان و با توجه به اشراف کامل جنابعالی بر اوضاع دیگر واحد های دانشگاهی و وجود تخلفات گسترده ی مالی، در واحد های دانشگاه آزاد دیگر این موضوع به نظر می آید که شایسته است مصوبات مجلس شورای اسلامی در خصوص بازرسی و نظارت بر دانشگاه های آزاد بار دیگر مورد بازنگری قرار گیرد تا با رفع ابهامات و موانع دیگر، این مهم هرچه زودتر عملی شود تا دیگر دست درازی به اموال بیت المال و دانشجویان و کارمندان به سبب ویژه خواری یک رییس دانشگاه نشود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رباط کریم تا پایان بررسی ها و اعلام نتایج از طریق سازمان مرکزی دانشگاه آزاد در کنار دانشجویان به عنوان نماینده آنها و کارمندان این واحد، پیگیر مطالبات خود در خصوص شفاف سازی تغییرات و اعلام نتایج بررسی وضعیت مالی موجود بر اساس گزارشات تخلفات موجود، خواهد بود و دانشجویان این دانشگاه این حق را از آن خود میدانند، که شفاف سازی ابعاد مختلف این تخلفات و مفاسد اقتصادی (تایید نشده) برخورد مقتضی با خاطیان را از سازمان مرکزی دانشگاه ازاد پیگیری و مطالبه نمایند

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی

رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

نصیرزاده در این دیدار با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی آماده همکاری‌های بیشتر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: شبکه دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها از ظرفیت عظیمی برخوردار است و می‌توان از این ظرفیت براساس توامندی‌های آنان در راستای افزایش هر چه بهتر تولیدات فرهنگی و اثرگذاری بیشتر دربستر فضای مجازی استفاده نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه ارتباط با تشکل‌های دانشجویی باید بیشتر شود، افزود: باید برای دانشجویان برنامه داشت و آنان را در فعالیت‌های فرهنگی و تولیدات رسانه‌ای دخیل کرد.

وی با بیان اینکه باید کار جدی و مبنایی برای دانشجویان داشته باشیم، افزود: بسیج دانشجویی باید به عنوان رکن اصلی بین تشکل‌های دانشجویی در بحث فرهنگ و هنر باشد.

نوروزی با تأکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، اظهار کرد: در جهاد تبیین، آموزش و تربیت امری مهم است که این آموزش‌ها باید در محیط دانشگاه و فضای مجازی به صورت مستمر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی