Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@10:51:32 GMT

تاکید استاندار لرستان بر تعیین تکلیف سد لیروک

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۱۷۴۹۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان هوشنگ بازوند در دیدار با نماینده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در استان لرستان با قدردانی از تلاشهای قرارگاه خاتم الانبیا بخاطر عملکرد خوبی که در لرستان داشته است، اظهار داشت: "سردار عبدالهی" از مدیران توانمند و برنامه محور بوده که منشا خدمات فراوانی برای استان و کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اینکه در استانی که چالش‎های فراوانی دارد ظرفیتی ایجاد شود و با بیش از 250 دستگاه ماشین‌آالات سنگین کار کنیم فرصت بزرگی است، افزود: لرستان جزو ده استان کشور است که با حوادث غیرمترقبه نظیر زلزله، سیل و خشکسالی مواجه است اما با وجود محدودیت‎های زیادی که در استان حاکم بود بازهم قرارگاه سازندگی در لرستان مستقر و کارهای بزرگی را به انجام رساند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه پروژه‎های قرارگاه با کیفیت و شتاب بیشتری انجام شده است، عنوان کرد: عملکرد قرارگاه نسبت به جاهایی که خیلی پرمدعا هستند با کیفیت بهتر و شتاب بیشتر و دلسوزی همراه بوده است.

بازوند با تاکید بر اینکه پیمانکاران دیگر ظرفیت و امکانات قرار گاه خاتم‌الانبیاء را ندارند، گفت: در بحث ساخت راه‎آهن که سازو کار پیچیده‎ای دارد با آقای نوبخت صحبت کردیم و بناست به لرستان جهت بازدید راه‎آهن و آزادراه سفر کند.

وی در ادامه با اشار به اینکه امسال تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است، تصریح کرد: امسال باید مدیران دستگاه‌‏های اجرایی راه میانبر را برای برون رفت از مشکلات استان طی کنند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه یکی از موضوعات جدی که براساس شعار امسال به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تکلیف شده، بحث معادن است، بیان کرد: این مهم باید در دستور کار قرار گیرد تا یک سری از معادن را به بخش خصوصی توانمند محول کنیم.

بازوند درباره وضعیت سد لیروک نیزخاطر نشان کرد: چنانچه وزارت نیرو بخواهد این سد را احداث کند به دلیل اینکه در حوزه استحفاظی لرستان قرار دارد اما راه دسترسی به آن وجود ندارد، باید راه دسترسی دستجرد به لیروک احداث شود. البته بین استانداری لرستان و چهار محال بختیاری بر سر این پروژه اختلاف نظری بود که نهایتا وزارت نیرو اعلام کرد درست است که راه دسترسی آن در چهار محال بختیاری قرار دارد اما جزو حوزه استحفاظی لرستان است و باید راه دسترسی ایجاد شود و به راه روستایی موجود اکتفا نشود.

استاندار لرستان با تاکید براینکه اگر این پروژه تعیین تکلیف نشود حتما زیان‌آور خواهد بود، افزود: این پروژه کار بسیار عظیم و سنگینی است و باید یک قرارداد جداگانه‎ای برای احداث راه دسترسی آن بسته شود چرا که با این روند پروزه مذکور حل و فصل نمی‎شود.

وی گفت: در زمینه پروژه‎های آبی در لرستان سازو کارهای خوبی وجود دارد اما قرارگاه خاتم الانبیاء سختگیرانه عمل می‌کند. سد زیبامحمد نیز یکی دیگر از پروژه‎های آبی استان است که دارای ردیف ملی است و می توان آن را برای تکمیل به قرارگاه خاتم الانبیاء سپرد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: محدودیت‌هایی که وجود دارد تنها مختص لرستان نیست بلکه در همه استان‎های کشور وجود دارد و قطعا در سه ماهه دوم وضعیت بهتر خواهد شد چرا که در سه ماهه اول، کشور درگیر برگزاری انتخابات بود که از لحاظ بعد خارجی و فراکشوری انتخابات پروژه عظیمی محسوب می‎شد و به تعبیر مقام معظم رهبری جشن ملی ماست.

انتهای پیام/z

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان گفت: بیش از ۱۷۰ دستگاه خودرو و تعدادی موتورسیکلت توقیفی شورای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تعیین تکلیف می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سید محمد موسویان درباره تعیین تکلیف و مزایده بیش از 170 دستگاه خودرو و تعدادی موتور سیکلت توقیفی شورای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان اصفهان مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین‌تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر استان اصفهان، مزایده خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی استان اصفهان امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در جریان آن تعداد بیش از 170 دستگاه خودروی سبک و سنگین و موتورسیکلت موجود در پارکینگ‌های موضوع این مزایده به فروش خواهد رسید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با تأکید بر اینکه همه موتورسیکلت‌ها و اکثر خودروها در این مزایده چندین سال در پارکینگ‌های استان اصفهان مانده بودند خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده در نتیجه برگزاری این مزایده همه این خودروها و موتورسیکلت‌ها به فروش خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در حوزه تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی به منظور اصلاح فرایندها و با تدوین برنامه‌ای جامع در دادستانی مرکز استان اصفهان، تمامی دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان اصفهان به صورت مستمر در حال بازدید از پارکینگ‌ها هستند.

موسویان گفت: اقدامات دستگاه قضایی استان اصفهان به منظور سامان‌دهی به وضعیت پارکینگ‌ها تا تعیین تکلیف همه خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی ادامه خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از نیروهای فراجا و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، خاطرنشان کرد: با رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های ماموران اطلاعاتی و انتظامی و حمایت دستگاه قضایی، با تمام توان و تلاش با باندهای جابجایی و فروش مواد مخدر در استان مبارزه خواهد شد.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟