Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا،عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور و دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در مراسم سالروز مبارزه با موادمخدر، طی لوحی از تلاش‌های ارزنده مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در امر مبارزه با موادمخدر تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است؛ به همین منظور دفتر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش نیز کسب این موفقیت را به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها تبریک گفته و از زحمات و همکاری‌های دلسوزانه معاونین تربیت بدنی و سلامت و ادارات مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی ، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش از ارکان اصلی هر جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده یکشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش تنگستان عنوان داشت: نهاد تعلیم و تربیت رسالت ایجاد و انتقال ارزش‌ها را در جامعه بر عهده دارد و معلم به‌عنوان مهمترین عنصر در این نظام، نقش مؤثری در ارتقا کیفی تربیت در جامعه ایفا می‌کند.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: آموزش و پرورش جز ارکان اصلی هر جامعه است که بقا، دوام و پیشرفت آن به کیفیت تعلیم و تربیت بستگی دارد.

وی یاد آور شد: همچنین تربیت نسل آینده انقلاب و سکان‌داران نظام اسلامی توسط جامعه فرهیخته فرهنگیان در آموزش و پرورش رقم می‌خورد و مدارس، اساس و پایه تزکیه و تعلیم هستند.

پهلو زاده اضافه کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب و حاصل خون شهدا، تحول عظیم در نظام آموزشی و دستگاه تعلیم و تربیت بود که باید با توجه به آموزه‌های دینی، معنوی و تربیتی، این مهم حفظ شود.

کد خبر 6057692

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش از ارکان اصلی هر جامعه است
  • تنوع در محیط‌های آموزشی از تکالیف آموزش و پرورش است
  • اجرای چمن مصنوعی در فضاهای ورزشی مدارس همدان
  • احداث چمن مصنوعی در فضاهای ورزشی مدارس همدان
  • فعالیت‌های بدنی از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند
  • اعلام شرایط شرکت در آزمون جذب معلم ورزش
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تشریح کرد؛ جزییات طرح «خاتم» ویژه دانش‌آموزان در نوروز
  • تاکید استاندار قزوین بر گزینش دقیق نیرو‌ها در آموزش و پرورش 
  • تاکید بر گزینش دقیق نیرو‌ها در آموزش و پرورش 
  • قانون دانش بنیان‌ها از دانش آموزان نخبه علمی والمپیادی حمایت می‌کند