Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از القدس العربی، بانک مرکزی عربستان دستور توقف سرمایه‌گذاری در شبکه ورزشی (بی ان اسپرت) قطر را صادر کرد.

در همین راستا، روزنامه الجزیره عربستان نوشت انجام هر گونه عملیات بانکی با استفاده از کارت های اعتباری و واریز اموال به هر روشی به حساب این شبکه تلویزیونی ممنوع است و هیچ یک از کارمندان دولتی و وکلا حق ندارند با حساب های غیرمستقیم در این شبکه سرمایه‌گذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بانک مرکزی عربستان نسبت به هدف سرمایه‌گذاری ها تاکید و اعلام کرد در صورت اطلاع از واریز هر مقدار مبلغی به حساب این شبکه تلویزیونی، اداره کل نظارت بر بانک ها را از این امر باخبر سازید.

به دنبال قطع روابط 7 کشور عربی با قطر، بانک مرکزی عربستان چنین دستوری را صادر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد

اپلیکیشن «بام» بانک ملی، در آخرین به‌روزرسانی خود، خدمات مربوط به افتتاح حساب ارزی و نمایش مانده این حساب را به کاربران ارائه می‌کند. - اخبار بازار -

  به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران، اپلیکیشن «بام» بانک ملی که یک ابزار هوشمند بانکداری است، در یک به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل Android از نسخه 4.9.1 رونمایی کرده که قابلیت‌های جدیدی را در خود جای می‌دهد.

 از بین این قابلیت‌ها مهم‌ترین موارد را می‌توان به امکان افتتاح حساب ارزی، نمایش مانده‌حساب ارزی و تنظیمات حساب جدید اختصاص داد؛ چرا که بسیاری از متقاضیان خواهان امکان افتتاح حساب ارزی در این اپلیکیشن بودند.

 در این راستا بانک ملی ایران امکان افتتاح حساب ارزی را در بستر اپلیکیشن بام نیز در اختیار مردم قرار داده، تا مشتریان بتوانند با سهولت بیشتری نسبت به این امر اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
  • تصمیم جدید درباره سقف برداشت از حساب‌های بانکی
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد