Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرماندارهریس روز چهارشنبه در آیین افتتاح این واحد، گفت: فرمانداری هریس با مکلف کردن بانک‌ها جهت ارائه تسهیلات به بخش‌های مختلف به ‌ویژه واحدهای مرغداری و صنایع، همکاری بسیاری خوبی با جهاد کشاورزی دارند.
صابر تقویمی اظهار کرد: سعی داریم تا با همراهی مسئولان گره از مشکلات بهره‌برداران بخش‌های مختلف کشاورزی، دامداری و مرغداری بازکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هریس نیز، گفت: این مرغداری با ظرفیت 30 هزار قطعه در سه سالن دو هزار و 250 مترمربعی و در زمینی به مساحت 16هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید.
طلوع حیات اظهار کرد: این واحد مرغداری ظرفیت تولید سالانه گوشت مرغ به میزان 175 تن را دارد و برای ساخت و تجهیز آن 80 میلیارد ریال از تسهیلات بانکی استفاده شده و آورده شخصی این پروژه 10 میلیارد ریال است.
به گزارش ایرنا، در شهرستان هریس 24 واحد مرغداری از جمله هشت واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت بیش از 210 هزار تن قطعه و 9 واحد مرغداری تخمگذار به ظرفیت حدود 188 هزار و یک واحد پرورش پولت 15هزار قطعه ای و شش واحد مرغ مادر گوشتی به ظرفیت161 هزار و 500 قطعه و هشت واحد سایر ماکیان با تولید سالانه سه هزار و 490 تن گوشت سفید مرغ و یکهزار و 914تن تخم مرغ در عرصه تولیدات دامی فعال است.
شهرستان هریس با 50 هزار نفر جمعیت در 70 کییلومتری شرق تبریز واقع شده است.
خبرنگار: محمد طلوعیان**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
7227/3038/518

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار ‬قطعه از تاسیسات مورد نیاز شرکت نفت گچساران از سوی متخصصان داخلی ساخته شد

غلامرضا کمالی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: ساخت و تعمیر این تعداد قطعات از سوی متخصصان این شرکت بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال صرفه جویی برای کارگاه مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران داشته است.

وی بیان کرد: تراشکاری ۲۵۷ عدد ایمپلر با حلقه‌های فرسایشی و قطعات دیگر پمپ‌ها، ساخت ۱۶عدد کوپلینگ تلمبه خانه آبرسانی خیرآباد، تعمیر ۱۲۴ دستگاه رگلاتور کمپرسور‌های بینک، ساخت ۹۳ مورد بیس پلیت الکتروپمپ

ها، تعمیر ۹۲دستگاه بال ولو بخش‌های مختلف تعمیر و تنظیم مجدد ۱۴۲دستگاه شیر تخلیه فشار از مهمترین اقدامات انجام شده از سوی متخصصان در کارگاه مرکزی این شرکت بوده است.

کمالی ادامه داد: در این مدت بیش از ۲۶۴عدد تبدیل‌های ام پایلوت (فرمان دهنده شیر‌های سطحی سرچاهی) و ترانس‌ها و جعبه‌های برق، ۲۷۴عدد کور پلاک برای رادیاتور خنک کننده، ۲۵۵ عدد صفحه کاهنده استیل چاه‌های گازی، ۹۴۲ عدد اسپید، ۸۵ مورد قطعات تپانچه‌های آتش زای اداره حراست، ۹۳۶ عدد فلنج در سایز‌های مختلف برای واحد‌ها و ۱۸۶ عدد کلمپ نشت بندی خطوط نفت در سایز‌های مختلف از سوی متخصصان این شرکت ساخته شد.

وی گفت: تعمیر ۵۲ دستگاه خشک کننده هوا ابزار دقیق، ۱۱۲ عدد گیربکس شیرها، ۲۱۷ قطعه ترمیم قطعات مختلف شیر ها، جوشکاری و تعمیر۱۳۶ عدد کپ الکتروموتور‌های برق و ساخت ۹۸ عدد فیلتر‌های ورودی کمپرسور‌های از دیگر اقدامات این شرکت در سال گذشته است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: این شرکت با ساخت قطعات و لوازم فنی مورد نیاز به خودکفایی ۸۰ درصدی در ساخت و تعمیر قطعات مورد نیاز صنعت نفت دست یافته است.

وی ابراز کرد: تعمیر و تجهیز قطعات اساسی مورد نیاز صنعت نفت با هدف مقابله با تحریم‌ها و جلوگیری از کاهش تولید نفت در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران انجام می‌شود.

کمالی با اشاره به جایگاه مهم شرکت نفت گچساران در تولید نفت کشور گفت: این شرکت به توانایی ساخت پیچیده‌ترین قطعات مورد نیاز این صنعت دست یافته است.

این شرکت وظیفه استخراج و بهره برداری از ۱۸ میدان نفتی را بر عهده دارد که بخش اعظم آن مربوط به میدان نفتی گچساران است.

این شهرستان دومین شرکت تولید کننده نفت در منطقه جنوب است و افزون بر ۲۰ درصد نفت کشور در حوزه نفتی گچساران تولید می‌شود.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از طولانی‌ترین شبکه‌های خطوط مناطق نفت خیز را در گستره چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر راهبری می‌کند.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دارای ۱۶ مخزن در مدار است که عمده تولید نفت از مخازن گچساران، بی بی حکیمه و رگ سفید-۲ است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • جوجه ریزی یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه در سیستان و بلوچستان
  • یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان
  • احداث ۸ واحد جدید مرغداری در شهرستان فنوج
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • بخش خصوصی ۸۰۰ میلیارد ریال برای ساخت واحدهای مرغداری در فنوج سرمایه گذاری کرد
  • ۱۵ هزار ‬قطعه از تاسیسات مورد نیاز شرکت نفت گچساران از سوی متخصصان داخلی ساخته شد