Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@08:21:08 GMT

98 هزار بازرسی طی سه ماهه ابتدایی سال 96 صورت گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۲۰۰۷۸

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی سه ماهه اول سال 96 بیش از 98 هزار مورد بازرسی در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان انجام شده است.

به گزارش ایسنا وبه نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی علی باخرد اظهار کرد: این بازرسی ها به دنبال اجرای طرح های نظارتی نوروز، ماه مبارک رمضان، مسافرت های تابستانی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... انجام شده و در مجموع 8108 پرونده تخلف به ارزش بیش از 106 میلیارد ریال تنظیم شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت 986 مورد گشت مشترک بازرسی با سایر دستگاه های مرتبط با حوزه نظارت و بازرسی و 4611 مورد گشت خودرویی و موتوری انجام شده است.

باخرد افزود: همچنین در این مدت، 6398 مورد بازرسی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا انجام شده است که طی آن 174 پرونده تخلف به ارزش حدود 11.5 میلیارد ریال تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از 4000 مورد شکایت و گزارش مردمی از طریق تلفن، به صورت کتبی و حضوری و گزارشات ناظران افتخاری دریافت شده است. ضمنا از مجموع 817 شکایات کتبی و حضوری 418 پرونده در مرحله رسیدگی منجر به رضایت شاکی گردیده و بیش از 2.5 میلیارد ریال به شاکیان در مراحل اولیه رسیدگی عودت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری

به گزارش قدس آنلاین، این منبع پلیس اظهار داشت: یک طبقه از ساختمان اداری تخلیه شده و بازرسی در محل در حال انجام است.

بر اساس این گزارش، تخلیه از طبقه هفتم ساختمان اداری این فرودگاه آغاز شده و به دنبال تهدید بمب گذاری، بازرسی در حال انجام است و اماکن و اتاق ها برای [احتمال] وجود مواد منفجره بررسی می شوند.

پلیس گفت که زنگ خطر در عملکرد فرودگاه تداخلی نداشته است.

گفتنی است؛ چندی پیش تیراندازی در سالن کنسرت شهر «کروکوس» روسیه به کشته شدن ده‌ها نفر منجر شد.

یک شاهد عینی این حادثه تروریستی اعلام کردند که که پس از شلیک گلوله‌ها از سوی افرادی با لباس شبه نظامی و پرتاب نارنجک از سوی آنها، آتش سوزی در سالن کنسرت این مرکز آغاز شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی