Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر گفت: ۹۰ درصد چشم‌انداز ۱۴۰۴ حوزه علمیه خواهران استان بوشهر محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: حوزه‌های علمیه جایگاه ویژه‌ و اثرگذاری خاصی را در سطح جامعه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: استان بوشهر به عنوان قطب حوزی کشور محسوب می‌شود و در زمینه زیرساخت‌هاو مسائل سخت‌افزاری و نرام‌افزاری شاهد پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌ها و مدارس علمیه استان هستیم.

امام‌جمعه بوشهر به جایگاه ویژه و فوق‌العاده بانوان در جامعه اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: حوزه علمیه خواهران یک ستون محکم برای بقای فرهنگی، سیاسی ایران است.

وی از حوزه علمیه بانوان به عنوان جایگاهی برای روشن‌کردن فرهنگ اسلامی نام برد و بیان کرد: دشمنان به خوبی ظرفیت بانوان را می‌دانند و به همین دلیل است که تلاش زیادی برای ضربه‌زدن به این قشر دارند.

صفایی بوشهری از حوزه علمیه بانوان به عنوان سدی محکم در برابر نفوذ مهاجمان فرهنگی نام برد و گفت: باید برنامه‌ها و اهداف و ماموریت‌های حوزه علمیه خواهران به درستی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به تحقق ۹۰ درصد چشم‌انداز ۱۴۰۴ حوزه علمیه خواهران در استان بوشهر، تصریح کرد: در استان بوشهر شاهد جایگاه خاص حوزه علمیه خواهران هستیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین روز از هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد امروز ۲۹ فروردین با حضور اسکی بازان سرشناس خارجی از جمله سوفیا نادیرشینا قهرمان جهان در سال ۲۰۲۱ در پیست بین المللی توچال برگزار شد.   در پایان رقابت‌های امروز در بخش مارپیچ بزرگ بانوان سوفیا نادیرشینا از روسیه، در جایگاه نخست قرار گرفت. اولگا نایدیاکینا روس دوم شد و شیما یارخواه اسکی باز شایسته کشورمان در جایگاه سوم قرار گرفت.   همچنین در بخش مارپیچ بزرگ آقایان، نتایج روز نخست تکرار شد و دمیتری کارلاگاچف از روسیه اول شد و کنستانتین سانیکوف و ایلیا خورتین روس به ترتیب دوم و سوم شدند.   حاج عیسی ساوه شمشکی، مشاور وزیر ورزش و ناظر کمیته ملی المپیک و دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس فدراسیون، بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان. سید مرتضی صید، پیمان جانی و ایوان مربی بلغاری نیز با حضور در پیست بین المللی توچال از نزدیک شاهد این رقابت‌ها بودند.

دیگر خبرها

  • جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب حفظ شود
  • رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور جلوتر از افق ۱۴۰۴
  • رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور فراتر از برنامه ۱۴۰۴
  • درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • چشم انداز تاریک تقاضا مانع افزایش قیمت نفت شد
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد