Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - چهارمين آلبوم فرشيد اعرابى با نام «مرگ خاموش»، روز جمعه ١٦ تيرماه، ساعت ١٦ با حضور علاقه مندان اين هنرمند در فرهنگسراى ابن سينا رونمايى مى شود.

فرشيد اعرابي، بعد از اينکه سال گذشته کنسرت يادماني براي سه آلبوم خود برگزار کرد، قرار است چهارمين آلبومش را بعد از پنج سال از انتشار آخرين آلبومش منتشر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين آلبوم با نام «مرگ خاموش» روز جمعه در شهر كتاب ابن سينا رونمايى مى شود و در اختيار علاقه مندان قرار مى گيرد.
 
فرشيد اعرابي که مثل هميشه علاوه بر خوانندگي، آهنگسازي، تنظيم و نوازندگي گيتار الکتريک را انجام داده است درباره اين آلبوم مي‌گويد: «ضبط، ميکس و مستر آلبوم «مرگ خاموش» توسط هادي کياني انجام شده که علاوه بر آن به عنوان نوازنده کيبورد نيز در اين اثر حضور دارد. نيما نواپور (درامز) و محمد نيک (گيتارباس) ديگر نوازندگان اين آلبوم هستند.»
 
عباس‌ روشن‌زاده ترانه‌سراي سه آلبوم قبلي اعرابي، اين باز نيز در بخش کلام با او همکاري کرده است. يک ترانه از اين آلبوم را هم محمد مفتاحي سروده و علي مومنيان نيز به عنوان خواننده مهمان در يک قطعه با فرشيد اعرابي همخواني کرده است.
 
قرار است اعرابي بعد از انتشار اين آلبوم، کنسرت‌هاي آن را برگزار کند. اين هنرمند در خرداد سال گذشته پس از 5 سال به صحنه بازگشت و دي‌ماه نيز طي دو سانس در مجموعه فرهنگي برج آزادي روي صحنه رفت. فرشيد اعرابي تاکنون سه آلبوم رسمي به نام‌هاي «پنهان»، «سکوت راوي» و «به رنگ شب» منتشر کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابن سینا مقصد بعدی تی‌بی‌ام خط ۲ مترو اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: دستگاه حفار مکانیزه (تی‌بی‌ام) شرقی خط دو متروی اصفهان که اوایل دی سال گذشته به ایستگاه طوقچی رسید، در حال حاضر در فاصله ۲۰۰ متری ایستگاه ابن‌سینا قرار دارد و تا یک ماه آینده به این ایستگاه می‌رسد.

واعظی‌فر افزود: خط ۲ متروی اصفهان به‌طول ۲۴ کیلومتر و ۷۰۰ متر است که در گام نخست با ۱۴ کیلومتر آغاز شدو احداث ۱۶ ایستگاه از ۲۳ ایستگاه آن نیز در دستور کار قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بازگشت آقای گل به استقلال؟
  • بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها
  • بازگشت احتمالی آرش برهانی به استقلال
  • ابن سینا مقصد بعدی تی‌بی‌ام خط ۲ مترو اصفهان
  • (ویدئو) بیماری‌های خاموش، اما کشنده!
  • بیماری‌های خاموش اما کشنده! (فیلم)
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی آلبوم اسناد در یزد
  • علائم خاموش استرس را بدانید
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» آماده شد