Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا اخباری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمرینات آماده سازی تیم فوتبال سایپا تهران بیان کرد: خوشبختانه در روزهای اخیر تمرینات خوبی را دنبال کرده ایم و قرار است پایان هفته جاری برای برگزاری اردو به رامسر برویم. فکر می کنم پس از اتمام این اردو می توانیم تاحدی از فشار بدنسازی خارج شویم و به آمادگی لازم برای شرکت در لیگ برتر دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 2 سال خوب را در تراکتورسازی پشت سر گذاشتم و دوران خدمت سربازی را در این تیم انجام دادم. از مسئولان باشگاه تراکتورسازی به دلیل زحماتی که در این مدت برایم کشیدند، تشکر می کنم. با این وجود خوشحالم که به سایپا بازگشته ام چراکه از رده نونهالان برای این تیم به میدان رفته ام.

اخباری ادامه داد: با سایپا 2 سال دیگر قرارداد دارم و باوجود پیشنهاد سایر تیم ها، شرایط حرفه ای ایجاب می کرد به این تیم بازگردم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه در سال جام جهانی تا چه اندازه ای به درخشش در لیگ برتر فکر می کند، تصریح کرد: سال مهمی را پیش رو دارم. نتایج سایپا در انتخابم به عنوان یکی از نفرات اعزامی تیم ملی به جام جهانی تاثیرگذار است. به همین دلیل تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم به کار می گیرم چراکه در آن صورت شانس خوبی برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی پیدا می کنم.

انتهای پیام/

شرایط حرفه ای ایجاب می کرد تا به سایپا بازگردم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتبال ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین شاگردان امیر قلعه‌نویی در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می روند، که این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران با کسب 10 امتیاز از 4 مسابقه رتبه اول جدول رده بندی گروه پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 را بالاتر از ازبکستان که آنها هم 10 امتیازی هستند، در اختیار دارد و با این وصف مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی و سرکو کاتانچ در بازی آخر این دور از مسابقات مقدماتی جام جهانی می‌تواند تعیین کننده صدرنشین گروه باشد.

گفتنی است سازمان لیگ در تلاش است تا پیش از رسیدن زمان فیفادی خردادماه، رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی را به سرانجام برسد.

دیگر خبرها

  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد