Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - از همان روزهاي ابتدايي شکل گيري ديجياتو، دنياي بازي هاي ويديويي مورد توجه ويژه ما بوده است. جذابيت اين دنياي پر از هيجان غير قابل انکار است و ما به عنوان خبرنگاران و نويسندگان اين حوزه، دقيقه به دقيقه زندگيمان را همراه با اشتياق پشت سر مي گذاريد.
به منظور افزايش کمي و کيفي مطالب بخش بازي ديجياتو، قصد داريم نيروهاي تازه نفس را در کنار نويسندگان باتجربه و قديمي داشته باشيم و بيش از پيش در راستاي توليد محتواي داخلي متمرکز شويم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراين اگر خودتان شرايط لازم را داريد و يا اطرافيانتان را مي شناسيد که علاقه مند هستند، آشنايي با شما مايه خوشحالي ما خواهد بود.
و اما شرايط استخدام:قدرت تحليل بالا و شناخت عميق از حوزه بازي هاي ويديوييداراي روحيه تيمي و قدرت سخنوريتسلط بالا به زبان انگليسيسرعت تايپ بالا و مهارت در نگارش زبان فارسيساکن تهرانزمان آزاد (خيلي آزاد)اگر شرايط فوق را داريد، لطفا رزومه کاري خود را همراه با همه موارد خواسته شده زير براي ما ارسال کنيد:
ترجمه يک خبر - از بين لينک هاي رو به رو، يک مورد را به دلخواه انتخاب و ترجمه کنيد: خبر [1]، خبر [2]، خبر [3]، خبر [4]، خبر [5]تاليف يک مقاله تحليلي از وضعيت فروش کنسول هاي بازي نسل هشتم و ارائه ديدگاه در اين مورد (حداکثر 1500 کلمه)تاليف يک مقاله تحليلي در مورد بازار بازي هاي ويديويي در ايران (حداکثر 2000 کلمه)بررسي يکي از بازي هاي منتشر شده در فصل بهار (حداکثر 1500 کلمه)چند نکته پيش از ارسال ايميل:آيا شما قرار است بازي کنيد و پول بگيريد؟ خير. برخلاف تصور عموم که نويسنده حوزه بازي هاي ويديويي عملا هيچ کاري جز تفريح انجام نمي دهد، شغلي که براي آن رزومه ارسال مي کنيد پر است از سختي هاي پنهان.نوشتن در مورد بازي هاي ويديويي نيازمند شور و شوق و البته دانش قبلي است. اگر صرفا به زبان انگليسي مسلط هستيد و با دنياي بازي آشنا نيستيد، در تصميم خود تجديد نظر کنيد.سن و سال يا کارت پايان خدمت اهميتي ندارد اما در نظر داشته باشيد جايگاهي که در صدد کسب آن هستيد يک شغل چند ماهه يا شغل دانشجويي/دانش آموزي براي کسب درآمد مقطعي نيست و حضور مداوم و حرفه اي شما جهت افزايش کيفيت و کميت مطالب بخش بازي لازم است.فقط پسرها در مورد بازي مي نويسند؟ خير. بازي براي همه است و هر کسي مي تواند در اين زمينه حرفي براي گفتن داشته باشد. فارغ از جنسيت، اگر شرايط بالا را داريد، تيم بازي ديجياتو از حضور شما استقبال خواهد کرد.رزومه شما براي پذيرش کافي نيست. حتي اگر سابقه فعاليت حرفه اي نداريد، روي چهار مورد خواسته شده متمرکز شويد. ايميل هاي بدون موارد خواسته شده، مطالعه و بررسي نخواهد شد.اطلاعات لازم را لطفا به آدرس ايميل Mohsen[at]Digiato.com ارسال کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: طرحی قرار است از مهر امسال اجرا شود که راتبه معلمی نام دارد. در این طرح از ظرفیت دانشگاه‌های کشور برای جذب دانشجومعلم استفاده خواهد شد.

برزویی گفت: آیین‌نامه راتبه معلمی تا یک ماه آینده برای تصویب به شورای عالی آموزش ارسال می‌شود که از مهر امسال پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان صورت خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشجویانی که در دانشگاه‌های خوب و سطح بالا درس می‌خوانند فراخوان خواهند شد به‌طوریکه دانشجویانی که دو سال از درس دانشگاه را گذرانده باشند با یکسری حداقل‌های معدلی و شرایط‌های متعددی که گذاشته خواهد شد، فراخوان می‌شوند که از سال دوم تحصیلی بورسیه آموزش و پرورش می‌شوند و مثل بقیه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، نیروی آموزش و پرورش خواهند شد.

برزویی گفت: این دانشجویان علاوه بر درس‌های که در دانشگاه مبدا می‌گذرانند درس‌های مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان را نیز خواهند گذراند.

وی گفت: حدود ۳۰ تا ۴۰ واحد درسی که شامل تربیتی و مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان است، این دانشجویان طی خواهند کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشجویان دو مدرکی خواهند بود که هم از دانشگاه اصلی مدرک خواهند گرفت و هم از دانشگاه فرهنگیان مدرک دریافت خواهند کرد و این کار مشترکی بین دو دانشگاه خواهد بود.

برزویی گفت: پیش‌بینی می‌شود که در سال اول اجرای این طرح ۱۰ هزار دانشجو جذب دانشگاه فرهنگیان شود. به گفته برزویی، این دانشجویان جذب و استخدام دانشگاه فرهنگیان می‌شوند و همچنین از معافیت سربازی و دیگر مزایای دانشگاه فرهنگیان بهره‌مند خواهند شد.

منبع: پانا

دیگر خبرها

  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • عربستان پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه را به سازمان ملل می‌برد
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • عینک هوشمند جدید زاکربرگ با توانایی‌های باورنکردنی
  • عینکی که می‌تواند به سؤالات شما پاسخ دهد
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • ویدیویی از طرز کار ربات‌های چینی که گیج کننده است
  • ممانعت روسیه از تصویب قطعنامه آمریکایی استقرار سلاح در فضا
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳