Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل انجمن خیریه راه و ترابری گفت: اهداف و فعالیت‌های این خیریه راه‌سازی در مناطق محروم کشور است. مناطقی که شاید یکی از مهم‌ترین دلایل محروم شدنشان همین نبود راه مواصلاتی مناسب باشد.

 برزگر در گفت‌وگویی درباره چگونگی تأسیس انجمن مذکور اظهار داشت: در سال ۱۳۹۱ تعدادی از افراد متخصص که سابقۀ فعالیت در وزارت راه و شهرسازی را داشتند، تصمیم گرفتند تا با الگوبرداری از انجمن خیّرین مدرسه‌ساز ایران، به منظور ایجاد بستری مناسب برای تسهیل اجرای پروژه‌های عمرانی راه و ترابری در نقاط محروم کشور توسط خیرین فعالیت کنند؛ به همین منظور پس از بررسی‌های لازم و تدوین اساسنامه توسط هیئت مؤسس و ارائۀ آن به وزارت کشور، در سال ۱۳۹۳، این انجمن ثبت و با کسب پروانۀ فعالیت، آغاز بکار نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی درخصوص نحوۀ اجرای پروژه‌های عمرانی توسط این انجمن گفت: همانطور که بیان شد این انجمن همانند خیّرین مدرسه‌ساز ایران که با تعامل با وزارت آموزش و پرورش اقدام به مدرسه‌سازی می‌کند، در تعامل با وزارت راه و شهرسازی، با اولویّت‌بندی که نسبت به مناطق محروم صورت می‌گیرد، پروژۀ مورد نظر را گرفته و عملیاتی می‌کند.
مدیرعامل انجمن خیریه راه و ترابری درپاسخ به این سؤال که برای اجرای این پروژه‌ها چه منابع مالی در اختیار انجمن هست؟ گفت: منابع مالی انجمن از دو بخش تأمین می‌شود؛ بخشی از طریق خود وزارت راه و شهرسازی در اختیار انجمن قرار می‌گیرد و بخش دیگر از طریق خیّرین و مؤسسات خیریّه‌ای که با انجمن در ارتباط هستند و علاقمند به امر راه‌سازی در مناطق محروم می‌باشند.
برزگر ادامه داد: این انجمن با در اختیار قرار دادن مشاوره‌های تخصصی در امر اجرای پروژه و همچنین تأمین ماشین‌آلات راه‌سازی به صورت امانی و معرفی خیّرین به بانک‌های عامل جهت اخذ تسهیلات و تعامل با وزارت راه و شهرسازی، باعث بالا رفتن سرعت، دقت و صرفه‌  جویی مالی در پروژه می‌شود.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر