Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فرهنگ نیوز، دکتر سید حسن هاشمی در مراسم سالگرد مرحوم عباس کیارستمی، گفت: در یکی از ملاقات هایم با مرحوم کیارستمی در منزلش، ایشان با من مشورت کرد که برخی از دوستان از فرانسه ایمیل زده اند که برای درمان به این کشور بروم و من گفتم که اختیار با خودتان است اما به نظر من این کار را نکنید، حوصله کنید و نگران نباشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: مرحوم کیارستمی گفت که دولت فرانسه حاضر است امکانات درمانی مورد نیاز را فراهم کند اما مجددا به ایشان گفتم که رفتن شما به صلاح نیست.

وزیر بهداشت افزود: سه شب قبل از عزیمت مرحوم کیا رستمی به فرانسه، به همراه دکتر ملک زاده به خانه ایشان رفتیم و در جلسه ای خصوصی عنوان کرد که به صلاح است به فرانسه بروم و گفتم که مناسب نیست که از دولت فرانسه درخواست کمک درمانی کنید و ایشان قبول کرد و گفتم هر پزشک متخصصی از هر کجای دنیا بخواهید را به ایران می آوریم که از یک پزشک در فرانسه سخن گفت و همان موقع با آقای آهی سفیر ایران در فرانسه صحبت کردم.

هاشمی افزود: با استاد صمدیان و بهمن کیارستمی فردای آن شب جلسه داشتم و مجددا اعلام کردم که به صلاح مرحوم کیا رستمی نیست که به فرانسه برود و آنها مشخصات آن پزشک مورد نظر فرانسوی را به من دادند و قول دادم که ۲۴ ساعته وی را به ایران می آوریم اما اواخر شب فردای آن روز از رسانه ها شنیدیم که مرحوم کیارستمی به فرانسه سفر کرده است.

منبع: فرهنگ نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farhangnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرهنگ نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت