Web Analytics Made Easy - Statcounter

16هزارمترمربع سنگ تراورتن موردنیازصحن مقدس حضرت زهرا(س) در نجف اشرف ازشهرستان محلات ارسال شد به گزارش خبرگزاری صداوسیما ؛رئیس ستاد عتبات عالیات محلات گفت: تاکنون متراژ ۱۶ هزار مترمربع سنگ تراورتن سه سانتی بوسیله 32کامیون به صحن مقدس حضرت زهرا(س) در نجف اشرف ارسال شده همچنین ۵۵۰ ستون در صحن حضرت نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نجفی افزود: روند ساخت ستون‌های صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف از آبان سال ۹۴ آغاز شد و تاکنون به خوبی در حال اجراست.وی تصریح کرد: سال گذشته با کمک‌های مردم و بدون کمک دستگاه‌های دولتی،۲۴۰ میلیون تومان جهت کمک به صحن حضرت زهرا(س) جمع آوری و همین رقم باعث شده محلات در کل ستادهای کشور در سه سال متوالی رتبه نخست را از آن خود کند.نجفی اظهار کرد: همچنین نذورات روستائیان جمع آوری خواهد شد تا این قشر از جامعه نیز در ساخت حرم صحن حضرت زهرا(س) که سومین بنای باشکوه جهان اسلام است محروم نباشند.رئیس ستاد عتبات عالیات محلات افزود: ساخت ستون‌های صحن مطهر حضرت زهرا(س) در محلات باعث کسب رتبه اول عتبات استان در کشور شده است، محلات تنها شهر خاومیانه است که دستگاه ساخت ستون دارد این دستگاه تنها در کشورهای چین و ایتالیا موجود است، آذرنوش یکی از خیرین شهرستان دستگاه تراش را خریداری کرد و ساخت ستون صحن حضرت زهرا(س) را عهده‌دار شد.
نجفی افزود: هزینه خرید هر متر از صحن حضرت زهرا(س) ۳میلیون تومان است که ۱۲ متر آن توسط مردم محلات خریداری شده است. گنبد طلای امام حسین(ع) در کربلا نیز تعویض می‌شود هر خشت طلا ۲میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است که۱۰ نفر از مردم خیر اقدام به خرید کردند. برای افرادی که خشت طلا یا متری از صحن را خریداری کنند سند افتخاری صادر و هزینه نیز صرف صحن می‌شود.وی ادامه داد: تاکنون ۳۲ کامیون به متراژ ۱۶ هزار مترمربع سنگ تراورتن سه سانتی به صحن مقدس حضرت زهرا(س) در نجف اشرف ارسال شده است همچنین ۵۵۰ ستون در صحن حضرت نصب شده است. ۳۰ ستون آماده است که تا هفته آینده به نجف اشرف منتقل می‌شود و ۳۰ ستون دیگر در حال ساخت است که به محض پایان کار ارسال می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین آغاز لیگ هندبال نونهالان استان قزوین، درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در لیگ هندبال نونهالان استان قزوین چهار تیم با هم رقابت خواهند کرد. تیم‌های «مقاومت» آبیک، «پویا» و «کیان» تاکستان به همراه «نوژیان» قزوین برای کسب عنوان قهرمانی به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، این مسابقات از سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

«سیدمحمد میری» و «امیرعلی محمدی» بوکسورهای قزوینی ۲ مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان کشور را از آن خود کردند.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در سالن ۳۰۰۰ نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد. از استان قزوین نیز تیمی متشکل از هفت بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین

در مسابقات والیبال محلات قزوین در رده سنی نوجوانان تیم «نوروزیان» قهرمان شد و تیم‌های «شهید انصاری» و «شهرک دانش» رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در رقابت‌های سنی آزاد هم «پارک ملت» قهرمان شد و تیم‌های «هادی آباد» و «نادری» دوم و سوم شدند؛ در این رقابت‌ها ۳۲ تیم با هم‌ رقابت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • روسیه ۶ موشک «اتکمز» ساخت آمریکا را سرنگون کرد
  • دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین