Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-شهردار زنجان به اعتبارات پیش بینی شده لایحه بودجه سال جاری اشاره کرد و گفت: ۷۵ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده پروژه سبزه میدان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب ملائی یگانه شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه لایحه بودجه سال جاری شهرداری زنجان ۲۸۵ میلیارد تومان پیش بینی شده است، اظهار کرد: از این میزان ۷۵ میلیارد تومان مربوط به پروژه سبزه میدان و ۲۱۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی و جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به سهم بودجه عمرانی و بخش جاری نیز اشاره کرد و افزود: بودجه عمرانی شهرداری زنجان در سال جاری ۱۰۷.۵ میلیارد تومان و سهم اعتبارات بخش جاری نیز ۱۰۲.۵ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

شهردار زنجان به مهم‌ترین پروژه‌های انجام شده سال گذشته و همچنین برنامه‌های سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: در سال جاری پیش بینی آسفالت ریزی ۷۰ هزار تنی انجام شده که در نقاط مختلف شهر انجام می شود. ۲۵ هزار تن از این میزان طی ماه های اخیر انجام شده است.

ملایی یگانه کارخانه بازیافت پسماند زنجان با حجم سرمایه گذاری خارجی ۱۱۵ میلیون دلاری در این شهر احداث می شود، افزود: شهرداری زنجان طی هفته گذشته و در سازمان مدیریت پسماند قراردادی را برای جذب سرمایه گذار خارجی و احداث کارخانه بازیافت پسماند شهری منعقد کرد.

وی ادامه داد: با احداث کارخانه بازیافت پسماند شهری تولید انرژی برق از پسماند شهری و با مشارکت شرکت خارجی که کنسرسیومی متشکل از کشورهای آلمان، انگلیس و هلند است، انجام خواهد شد. این کارخانه مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا احداث خواهد شد و مدت اجرای این قرارداد ۳۶ ماه اعلام شده است و در این کارحانه روزانه ۱۷ مگاوات برق تولید خواهد شد و ۶ ماه مراحل انجام مطالعات و ۳۰ ماه مرحله عملیاتی اجرایی این پروژه خواهد بود.

شهردار زنجان افزود: برابر با مکاتباتی که با سازمان انرژی های نو در تهران انجام شده بحث خرید تضمینی برق در دست پیگیری است و در واقع می توان گفت، برای تحقق این پروژه تمامی مسئولان استانی در انعقاد قرارداد تلاش زیادی کردند.

ملایی یگانه در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت تقاطع غیرهمسطح امام حسین(ع)، گفت: زمان اجرای این تقاطع به لایل مختلف طوانی شد که برای سال جاری ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل پیش بینی شده که طی روزهای آتی عملیات اجرایی آن به اتمام می رسد.

وی همچنین از انعقاد قرارداد با یک شرکت کنسرسیومی جهت ساخت نیروگاه برق از پسماند زباله شهری زنجان خبر داد و اظهار کرد: این شرکت از استانداردهای روز دنیا برای تولید برق بهره می برد و ۱۵ میلیلیون دلار سرمایه گذاری جهت تولید ۱۷ مگاوات برق انجام خواهد شد.

شهردار زنجان با بیان اینکه مدت زمان قرارداد این پروژه ۳۶ ماه است، افزود: در این مدت ۳۶ ماه، ۶ ماه برای انجام مطالعات و ۳۰ ماه زمان اجرای پروژه خواهد بود که در ۲۷ خرداد سال جاری قرارداد نهایی شده است.

ملایی یگانه اجرای پروژه سبزه میدان را نیازمند همراهی تمامی اعضای شورای اسلامی شهر زنجان، شهروندان و ساکنان منطقه و مسئولان استانی برشمرد و تاکید کرد: پروژه سبزه میدان بزرگ ترین پروژه شهری زنجان بوده که ۸.۵ هکتار مداخله در بافت تاریخی و مرکزی شهر محسوب می شود.

وی با اشاره به پیشینیه تاریخی این پروژه و رخدادهای سال های اخیرف تاکید کرد: از تمامی دلسوزان شهر درخواست شد اگر سرمایه گذاری برای اجرای پروژه وجود دارد را معرفی کنند که این مهم محقق نشد و با فازبندی پروژه، فاز نخست با روش پیمانکاری عملیاتی می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری

رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی آمار شگفت‌انگیزی در فصل جاری داشته و آماده‌تر از همیشه ظاهر شده است.

به گزارش ایسنا، عملکرد خیره‌کننده رئال مادرید در فصل جاری با هدایت کارلو آنچلوتی ادامه دارد. شاید خوش‌بین‌ترین هوادار رئال مادرید هم پیش‌بینی نمی‌کرد این تیم که در تابستان کریم بنزما را از دست داد و در ابتدای لالیگا سه رباط صلیبی داد تا این اندازه خوب ظاهر شود. رئال در هفته سی‌وسوم لالیگا یک پیروزی دیگر را به دست آورد و توانست با یک گل رئال سوسیداد را شکست دهد تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود.

رئال آنچلوتی در فصل جاری آمار شگفت‌انگیز و خیره‌کننده‌ای داشته است؛ به طوری که در ۵۰ بازی در رقابت‌های مختلف تنها دو شکست داشته و جالب اینکه هر دو شکست برابر اتلتیکومادرید بوده است. رئال در  ۵۰ بازی اخیرش ۳۸ بار به پیروزی دست پیدا کرده و ۱۰ بار هم بازی‌هایش مساوی شده و تنها دو شکست داشته است.

شاگردان آنچلوتی ۱۰۷ گل به ثمر رسانده، ۴۲ گل هم دریافت کرده و در ۲۰ بازی هم کلین شیت‌داشته‌اند.

نکته بسیار مهم درباره رئال مادرید اینکه بازیکنان تیم در فصل جاری ۳۶ بار مصدوم شده‌اند؛ به طوری که در ابتدای فصل هم سه رباط صلیبی دادند. رئال آنچلوتی قهرمان سوپرجام اسپانیا شد و به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کرده است و در لالیگا هم با ۱۴ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر قرار دارد این در حالی است که تا پایان لیگ پنج هفته دیگر باقی مانده است.

این آمار رئال با هدایت آنچلوتی نشان می‌دهد که آماده‌تر از همیشه است و می‌تواند بر خلاف فصل قبل قهرمان لالیگا شود.

شوآمنی، شکست‌ناپذیر با رئال

در ۲۹ بازی که شوامنی در ترکیب اصلی رئال مادرید به میدان رفته تیم متحمل شکست نشده است. او یکی از خریدهای خوب رئال مادرید در دو سال اخیر بوده است. این هافبک فرانسوی سال ۲۰۲۲ از موناکو به رئال پیوست و رفته‌رفته به یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیم آنچلوتی در میانه میدان تبدیل شد.

نکته بسیار جالب درباره شوامنی اینکه او هرگاه در ترکیب اصلی رئال به میدان رفته تیمش باختی نداشته است. شوامنی از زمان حضورش در رئال مادرید ۲۹ بار حضور در ترکیب اصلی را تجربه کرده است که نتیجه آن ۲۴ پیروزی و ۵ تساوی بوده است. این آمار به‌خوبی نشان می‌دهد رئال مادرید برای نباختن باید هافبک فرانسوی‌اش را در ترکیب اصلی به میدان بفرستد.

شوامنی تنها ۲۴ سال دارد و یکی از بازیکنان کلیدی در ترکیب تیم ملی فوتبال فرانسه است. او با سن و سالی که دارد می‌تواند سال‌ها برای رئال مادرید به میدان برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری