Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به درخشش وزنه‌برداران زنجانی در لیگ برتر جوانان کشور گفت: امکانات وزنه‌برداری زنجان محدود است.

سعید امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به موفقیت زنجانی‌ها در مسابقات کشوری اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده استان زنجان در آینده نزدیک به عنوان یکی از قطب‌های وزنه‌برداری ایران شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حسین سلطانی ملی پوش زنجانی توانست 13 تیرماه امسال نایب قهرمان لیگ برتر جوانان کشور شود و توانست با ثبت وزنه 133 کیلوگرم در حرکت یک ضرب و 155 کیلوگرم در حرکت دوضرب در جایگاه دوم دسته 69 کیلوگرم بایستد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به دیگر وزنه‌بردار زنجان تصریح کرد: مهدی دویرانی جوان شایسته زنجانی توانست در رقابت‌های لیگ برتر جوانان در جایگاه سوم بایستد.

وی با بیان اینکه در آغاز فصل تابستان فراخوان عمومی در استان برای ورود علاقه‌مندان به این رشته شده است، عنوان کرد: برای قوی کردن رشته وزنه‌برداری در استان و معرفی زنجان به عنوان قطب وزنه‌برداری اقدام به فراخوانی و استعدادیابی در سطح نونهالان و نفرات برتر کردیم و هم اکنون مشغول تمرین و آموزش برای آنان هستیم.

امیدی تاکید کرد: با توجه به امکانات محدود موجود در این هیئت فقط روحیه جهادی و پشتکار عوامل اجرایی سبب موفقیت این رشته در مسابقات کشوری شده است.

وی با بیان اینکه سرمربی تیم وزنه‌برداری استان شخصیت باسواد و اهل فنی است، گفت: علی نصرتی خود از پیشکسوتان این رشته است و هم اکنون مشغول تربیت قهرمانان زیادی در این استان است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به برنامه‌های این هیئت گفت: از چند سال پیش برنامه‌های این هیئت هدفمند شده است و به سمت موفقیت پیش می‌رویم.

وی گفت: امکانان وزنه برداری در استان محدود است و محل تمرین ما فقط در سالن شهید رجائی است و منابع مالی کم است و با کمترین امکانات قهرمان پرورش می‌دهیم.

انتهای پیام/

R41375/P1377/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند

سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: یک هزار و ۲۷۰ زائر زنجانی از هفته اول خرداد به حج تمتع اعزام می‌شوند.

رحیم شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای اعزام حجاج زنجانی به حج تمتع صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا طبق هماهنگی انجام شده، یک هزار و ۲۷۰ زائر زنجانی برای انجام اعمال حج تمتع در قالب ۱۰ کاروان اعزام خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: طبق زمان‌بندی حجاج زنجانی طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال‌جاری از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی رهسپار خواهند شد.

شکری همچنین از اعزام ۸۵ زائر عمره از این استان به سرزمین وحی خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۰ نفر از بانوان و ۴۵ نفر از مردان هستند.

وی ادامه داد: پروازهای عمره مفرده به سرزمین وحی پس از ۹ سال از سر گرفته شده و مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز آن را در مکه و پنج روز دیگر را در مدینه سپری خواهند کرد.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه قیمت حج عمره برای هر نفر ۴۰۰ تا ۴۲۰ میلیون ریال تعیین شده است، اظهار داشت: امیدواریم با مهیا شدن شرایط، تعداد اعزام‌ها در سال آینده افزایش پیدا کند.

کد خبر 748653

دیگر خبرها

  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند