Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی گفت: اگر خانه مطبوعات برای بیمه خبرنگاران پا پیش بگذارد اعتباری برای خانه مطبوعات در نظر می‌گیریم تا خبرنگاران بیمه شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حسام شیرازه محبت چهارشنبه شب در نشست تخصصی آسیب‌شناسی حرفه‌ خبرنگاری که در محل فرهنگ‌سرای رسانه شهرداری ارومیه برگزار شد با تبریک روز قلم اظهار کرد: برنامه‌ای ترتیب می‌دهیم تا بانوان اصحاب رسانه با مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی دیداری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: قول می‌دهیم تا موضوع امکانات ورزشی برای بانوان را با رئیس اداره کل ورزش و جوانان در میان بگذاریم و امکانات و اعتبارات لازم را از اداره دریافت کنیم تا سهمی در ایجاد انگیزه و نشاط بین اصحاب رسانه داشته باشیم و متولی این موضوع روابط عمومی استانداری نیست ولی تعاملات لازم با اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی را ایجاد می‌کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری آذربایجان غربی گفت: روابط عمومی‌ها با فقدان افراد کار‌نابلد مواجه هستند و ما این انتقاد را که همیشه از سوی اصحاب رسانه ایراد می‌شود را قبول داریم و در جلسات شورای هماهنگی روابط عمومی استان آذربایجان غربی جلسه‌ای نیست که در این مورد سخن به میان نیاوریم و موضوع را به میزانی بزرگ کردیم که معاون اول رئیس جمهور بخشنامه‌ای صادر کردند که افراد مشغول در روابط عمومی دارای مدارک دانشگاهی باشند و یا تجربه لازم در این زمینه را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضی در عرصه روابط عمومی بسیار کم است و اگر افرادی وجود دارند با کوچک‌ترین انتقادات از زیر کار در می‌روند و در برخی از دستگاه‌ها روابط عمومی‌ها با مدارک دانشگاهی نامتناسب با این شغل استخدام شده‌اند که با این موضوع برخورد می‌کنیم.

شیرازه محبت تصریح کرد: هیچگونه نامه‌ای از سوی دولت ارسال نشده ‌که دعوت به جلسات چینشی باشد و اگر کوتاهی بوده باشد از سوی روابط عمومی است و در بسیاری از سالن‌ها گنجایش بیش از 20 تا 30 نفر را نداریم از این رو نمی‌توانیم افراد بسیاری از رسانه‌ها را دعوت کنیم و از این به بعد تلاش می‌کنیم جلسات چرخشی باشد تا دلخوری ایجاد نشود.

وی افزود: بیمه خبرنگاری باید از سوی مسئولین مورد توجه قرار گیرد و این موضوع را تا حدودی پیگیری کرده‌ایم و سخنان با سازمان رئیس بودجه و برنامه ریزی استان در میان گذاشته شده ‌که اگر خانه مطبوعات در بیمه خبرنگاران پا پیش بگذارد اعتباری برای خانه مطبوعات در نظر می‌گیریم تا خبرنگاران بیمه شوند.

انتهای پیام/

R41361/P1377/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند

هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند