Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@05:29:50 GMT

گزینه های تصدی مسئولیت شهرداری میاندوآب معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۲۴۵۴۰

گزینه های تصدی مسئولیت شهرداری میاندوآب معرفی شدند

عضو منتخب شورای پنجم شهر میاندوآب، اسامی گزینه های معرفی شده برای تصدی مسئولیت شهرداری این شهر را اعلام کرد و از عزم راسخ منتخبین مردم در شورای پنجم برای انتخاب شهردار توانمند، متخصص، متعهد و میاندوآبی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد غفاری در گفتگو با خبرنگار زرین خبر گفت: بیش از ۲۰ نفر از افراد متعهد و متخصص برای تصدی شهرداری میاندوآب در لیست انتخاب اعضای محترم شورای شهر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار صداوسیما و یکی از منتخبین مردم میاندوآب در شورای پنجم شهر اظهار کرد: هم اکنون در حال بررسی سوابق و برنامه های پیشنهادی این عزیزان می باشیم و تلاش می کنیم قبل از شروع بکار شورای پنجم شهردار خود را انتخاب و آماده معرفی کنیم.

وی با اعلام اسامی گزینه های مطرح شده برای تصدی مسئولیت شهرداری میاندوآب، افزود: عبداله درخشان، روح اله فتحی، میکائیل نریمانی، جمشید داس زرین، پیمان سلامی، رضا منافی آذر، الهوردی رحیمی، محمد بیرامی، بابک نظری، منوچهر اسکندرزاده، ابراهیم شکیبی، شمس الدین نجفیان، داوود دروگریان، علیرضا طهماسبیان، بابک قدیمی، رضا حضرتی، احتشام حاجی پور، رضا صفریان، علی مولائی و محمد احدزاده افرادی هستند که تاکنون اسامی آنها از سوی اعضای شورای پنجم به عنوان گزینه مطرح شده است.

غفاری با بیان اینکه این عزیزان از اساتید و مدیران توانمند با سوابق فنی و علمی و اجرایی هستند، تصریح کرد: هر روز تعداد سه نفر از این عزیزان بصورت جداگانه هر کدام بمدت یک ساعت در جمع اعضای شورای جدید شهر حاضر شده و به معرفی خود ، سوابق اجرایی، علمی، فنی و مدیریتی و ارائه برنامه ها و طرح های پیشنهادی خود برای توسعه و آبادانی شهر میاندوآب و راهکارهای رفع مشکلات شهری می پردازند.

این عضو منتخب شورای پنجم شهر اظهار کرد: اعضای شورای شهر پس از جمع بندی و امتیاز دهی به نفرات معرفی شده نسبت به انتخاب شهردار توانمند اقدام خواهند کرد .

وی گفت: در صورت انتخاب هر یک از این عزیزان به عنوان شهردار، از برنامه ها و تجربیات سایر معرفی شدگان که همگی از افراد متخصص و متعهد هستند، برای عمران و آبادانی شهر استفاده خواهیم کرد .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه مشخص شدن نسبت دستگاه‌ها با مسئولیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و رصد مداوم از سوی دستگاه‌های مربوط، در کاهش و حذف آسیب‌های اجتماعی موثر است، سازمان امور اجتماعی را مکلف کرد سازمان‌هایی را که به وظایف خود در این زمینه عمل نمی‌کنند، به شورای اجتماعی معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اجتماعی که عصر روز یکشنبه برگزار شد، با اشاره به فلسفه تشکیل سازمان امور اجتماعی با کار ویژه رصد و دیده‌بانی وضعیت اجتماعی، تطابق مستمر گزارش عملکرد دستگاه‌ها در زمینه رفع آسیب‌های اجتماعی با واقعیت‌های میدانی را از ضروری‌ترین اقدامات برای تحقق اهداف سازمان و شورای اجتماعی برشمرد و از مسئولان سازمان‌ها و نهادهای مربوطه خواست با رصد دقیق و مستمر شاخص‌های کنترل و کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی، تصمیم‌گیران را در داشتن نگاهی واقع‌گرایانه از شرایط و اتخاذ تصمیمات درست و به‌هنگام یاری کنند.

رئیس جمهور دو طرح «نماد» در آموزش و پرورش و «سراج» در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را از جمله طرح‌های مؤثر در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برشمرد و ضمن تأکید بر اجرای کامل این طرح‌ها از دیگر سازمان‌ها و نهادها خواست به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

وی همچنین در این جلسه بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردمی، مساجد و امنای محلات و نقش مهم مراکز مشاوره در پیشگیری و علاج آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه تحلیل آماری از علل و چرایی پیدایش آسیب‌ها و احصای راهکارهای رفع آنها، لازمه ارائه نگاه دقیق و صحیح به تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان است، بر بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فکری، علمی و دانشگاهی در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه مشخص شدن نسبت دستگاه‌های مختلف با مسئولیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پیگیری و رصد مداوم از سوی دستگاه‌های مربوط، در کاهش و حذف آسیب‌های اجتماعی مؤثر است، سازمان امور اجتماعی را مکلف کرد عملکرد همه سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوط را به طور مستمر رصد کرده و سازمان‌هایی را که به وظایف خود در این زمینه عمل نمی‌کنند به شورای اجتماعی معرفی نمایند.

در ابتدای این جلسه با حضور رئیس جمهور گزارش اجرا، آسیب‌شناسی و ارتقای آئین‌نامه‌های اجرایی طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان) و سراج (سلامت روانی اجتماعی)، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 750979

دیگر خبرها

  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • ◄ رفع انحصار ریلی با ایجاد یک نهاد رگولاتوری