Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@13:53:59 GMT

ماجرای چاقی و لاغری خواننده ماه عسل +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۲۴۶۳۲

ماجرای چاقی و لاغری خواننده ماه عسل +عکس

رامبد جوان در برنامه دیشب، میزبان سینا شعبانخانی خواننده تیتراژ پایانی «ماه عسل» بود.

باشگاه خبرنگاران جوان: شب گذشته رامبد جوان با حضور خواننده تیتراژ پایانی «ماه عسل» برنامه تلویزیونی خندوانه را به روی آنتن برد و با اجرای کمدین مجید یاسر شبی خاطره انگیز را برای تماشاگران رقم زد.

کارگردان برنامه تلویزیونی خندوانه با دعوت از سینا شعبانخانی خواننده قطعه پایانی ماه عسل، از او در خصوص آخرین فعالیت هایش در عرصه موسیقی و هنر پرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شعبانخانی پس از سلام و تشکر از حضار استودیو، درباره آخرین کارهای خود اظهار داشت: در حال حاضر مشغول تدوین و جمع‌آوری آلبوم جدیدم هستم و مرداد ماه کنسرتی خواهم داشت.
وی با بیان اینکه ۲۸ سال دارد، گفت: از ۱۰ سال گذشته با یادگیری پیانو به صورت جدی وارد کار موسیقی شدم.

خواننده قطعه موسیقی جادوی خاص، در خصوص همکاری خود با احسان علیخانی اظهار داشت: وظیفه من خواندن تیتراژ پایانی ماه عسل بود و خدا را شکر تعامل خوبی با احسان داشتم.

شعبانخانی در ادامه تیتراژ پایانی ماه عسل را اجرا کرد. این خواننده با اشاره به اینکه خیلی چاق بوده، درباره فرمول لاغری خود گفت: حدود ۲ تا ۳سال طول کشید تا ۱۲۲ کیلوگرم وزن را با رژیم غذایی و ورزش، به ۸۵ کیلوگرم برسم. البته من زمانی خیلی لاغر بودم اما پرخوری کردم و چاق شدم.

شعبانخانی در ادامه گفتگوی خود با جوان، صدای همایون شجریان را عالی و صدای محسن چاوشی را خاص دانست و یکی دیگر از قطعات موسیقی خود را با عنوان جادوی خاص به اجرا درآورد و پس از ثبت لبخند ۲۰ ثانیه ای، قول داد تا با همراهی خندوانه در کنسرت خود میزبان ۲۰ نفر از کودکان کار باشد.

گفتنی است؛ در پایان برنامه گزارشی از ادای قول احترام السادات برومند به نمایش گذاشته شد و مجید یاسر با تعریف چگونگی گرفتن کارت پایان خدمت استندآپ کمدی اجرا کرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از قسمت های برنامه صداتو، محمد بحرانی یکی از هنرمندان این برنامه خاطره جالبی را از دوران مدرسه اش و معلم عربی اش تعریف کرد که در ادامه آقای رفیعی، معلم عربی سوم راهنمایی محمد بحرانی، به این خاطره، واکنش نشان داد و به هنرمندان کشور و از جمله شاگرد قدیمی اش ابراز لطف کرد.

کد خبر 849623 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها موسیقی ایرانی معلمان خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • از حاشیه بیمارستانی خواننده پاپ تا انتشار آلبوم آقای شاعر!
  • پرسپولیس و یک مزیت مهم در برنامه ۴ هفته پایانی
  • ترفند‌های تثبیت وزن بعد از رژیم لاغری
  • تحلیل و پخش موسیقی ایرانی رویکرد برنامه «نیستان»
  • هوش مصنوعی کتی پری و ریانا را بدون دعوت به موزه متروپولیتن نیویورک برد
  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • قطع داروهای لاغری مانند اوزمپیک و ویگووی باعث اضافه وزن می‌شود؟