Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح دیروز و بعد از عیادت دادستان و رئیس بازرسی کل استان از آقای امیرآبادی ، به پیشنهاد وی از بخش های مختلف بیمارستان شهید بهشتی بازدید صورت گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت قم فردا، صبح دیروز آقای کاهه دادستان و صلبی رئیس بازرسی کل استان از آقای امیرآبادی عیادت کردند،در این عیادت بخشی از مشکلات بیمارستان که در طول بستری نماینده مردم توسط وی مشاهده‌شده بود به اطلاع دادستان رسید و با پیشنهاد آقای امیرآبادی بخش‌های مختلف بیمارستان مورد بازرسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از بخش‌های مهم این بیمارستان، بخش ام آر آی بیمارستان است که بیش از یک ماه از خرابی آن می‌گذرد و خدماتی را به بیماران ارائه نمی‌دهد.
در این بازدید مسئولان بیمارستان با ارائه گزارشی از پیگیری‌های صورت گرفته قول دادند که تا یک هفته مشکل این بخش حل شود.
بر اساس این گزارش احمد امیرآبادی نماینده مردم قم که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهید بهشتی بستری است صبح دیروز برای انجام ام آر آی با آمبولانس به مرکز ام آر آی طب آزما در خیابان خاکفرج منتقل و با ویلچر به داخل ساختمان منتقل شد.
این در حالی است که تمامی بیمارستان‌های قم تنها یک بخش ام آر آی دولتی دارند که خرابی آن در یک ماه گذشته مشکلات زیادی را برای بیماران کلان‌شهر قم ایجاد کرده است.

بر اساس پیگری خبرنگار ما از کادر درمانی بیمارستان نماینده اول قم از پذیرش اتاق وی ای پی درطبقه سوم بیمارستان امتناع کرده ودربخش سی سی یودرکناربقیه بیماران درحال تکمیل درمانشان هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است

 نبی بامریان اظهار کرد: هزار و ۱۰۹ نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در ۸ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: این دستگاه، پیشرفته ترین دستگاه تولید شده در دنیا است که با راه اندازی آن علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی، از اعزام بیماران به سایر نقاط استان جلوگیری شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش افزود: از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ام آر آی، مجهز بودن به هوش مصنوعی و همچنین امکان ارائه خدمات به بیماران تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم است.

وی گفت: ارزش تقریبی این دستگاه ام آر آی در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و در خدمت مردم خاش است.

بامریان ادامه داد؛ به‌ منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://nobat.zaums.ac.ir/ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) خاش فعال است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای