Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - با وجود بازخورد مناسب نسبت به موبايل هاي ميان رده نوکيا، اين کمپاني فنلاندي ظاهراً هنوز عجله اي براي عرضه يک پرچمدار حقيقي ندارد. با اين همه، بنابر شايعات تازه، بايد منتظر معرفي نوکيا 9 (يا شايد نوکيا 8) طي ماه جاري ميلادي باشيم و همين شايعات نشان مي دهند که نوکيا اهداف جاه طلبانه اي را با پرچمدار جديد خود دنبال مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هنوز مشخص نيست که اين موبايل، با چه شماره اي شناخته خواهد شد. نوکيا تا به اين لحظه از شماره هاي 3، 5 و 6 استفاده کرده و از خير شماره 4 گذشته است. تقريباً بنابر تمام شايعات، همين سرنوشت براي شماره 7 هم تکرار خواهد شد و نوکيا به سراغ مدلي جديد به نام نوکيا 9 خواهد رفت. اما از طرفي، اگر تصاوير تبليغاتي افشا شده صحت داشته باشند، ممکن است مدل بعدي، نوکيا 8 نام بگيرد.
در هر صورت هنوز معين نشده که نوکيا 8 و نوکيا 9 در واقع يک مدل هستند يا دو مدل مجزا. بنابر تصوير بالا، طراحي دستگاه قطعاً نسبت به مدل هاي پيشين متمايز خواهد بود و نوکيا 8 از اين منظر، برخي ويژگي هاي طراحي نوکيا N9 را به ارث برده است. از طرف ديگر، اين موبايل قرار است به اسکنر عنبيه چشم مجهز باشد و دوربين پشتي هم به جاي تعبيه در بخش مياني، به گوشه سمت چپ انتقال يافته است؛ نوعي طراحي غيرمتقارن که قطعاً در نگاه نخست آيفون را يادآور مي شود.

از لحاظ مشخصات داخلي، نوکيا 8 به همان سخت افزاري مجهز هست که در شايعات به نوکيا 9 تعلق داشته اند. اسنپدراگون 835 در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر مي شود و از ديگر مشخصات مي توان به 4 يا 6 گيگابايت حافظه رم، 64 گيگابايت حافظه داخلي، نمايشگري 5.3 اينچي و لبه تا لبه با رزولوشن QHD و دوربين دوگانه 13 مگاپيکسلي اشاره کرد.
همانطور که گفته شد، در اطلاعات افشايي اخير به اسکنر عنبيه چشم نيز اشاره شده که براي نخستين بار در موبايلي از نوکيا به چشم خواهد خورد. اگرچه هنوز نوعي ديدگاه منفي نگرانه نسبت به امنيت سنسور بيومتريک عنبيه چشم وجود دارد، نوکيا تصميم به تعبيه اين قابليت در موبايل جديد خود گرفته و البته گفتني است که نوکيا 8 کماکان به اسکنر اثر انگشت مجهز خواهد بود.
در حال حاضر انتظار مي رود که نوکيا 8 يا نوکيا 9 طي ماه جاري ميلادي معرفي شود و گفته مي شود بايد منتظر پرچمداري با قيمت 699 دلار باشيم که با توجه به مشخصات و قيمت گذاري رقبا، بسيار مقرون به صرفه به نظر مي رسد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد

مرکز مبادله اعلام کرد: بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزارمی شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳، ۵۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • زمان حراج بعدی شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران