Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، منتخبان مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان پسر و دختر مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور لرستان که طی هفته جاری به میزبانی دانشگاه پیام‌نور الشتر برگزار شد، مشخص شدند.
بنا بر این گزارش، در مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت که با حضور ۴۵ نفر از دانشجویان پسر و دختر مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور استان لرستان در دانشگاه پیام‌نور شهرستان الشتر برگزار شد که در رشته دعا و مناجات قسمت برادارن، رتبه اول محسن گودرزی از الشتر و رتبه دوم فردین ده‌پهلوان از بروجرد و در بخش خواهران رتبه اول آمنه عزیزی ندیوند از دلفان و در بخش اذان رتبه اول سید سجاد حسینی نیکزاد از کوهدشت و رتبه دوم توسط میلاد خانی از الشتر کسب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین، در رشته حفظ ۵ جزء قرآن‌کریم بخش خواهران رتبه اول نجمه علی‌حسینی از الیگودرز، رتبه دوم مریم احمد حسینی از خرم‌آباد، رتبه سوم ناهید طاهری از الیگودرز و در رشته قرائت ترتیل در بخش برادران رتبه اول محمد جواد فلاحی از دلفان و در بخش خواهران رتبه اول محدثه دینصی از خرم‌آباد ، رتبه دوم طاهره مریدی از خرم‌آباد، رتبه سوم فریبا دالوند از خرم‌آباد کسب شد.
در رشته قرائت تحقیق در بخش برادران رتبه اول توسط محمد کاوند از بروجرد، رتبه دوم احمد امیری از الیگودرز، رتبه سوم تیمور مهکی از کوهدشت و در بخش خواهران رتبه اول فاطمه کاکولوند از الشتر، رتبه دوم الهام نصرالهی از بروجرد، رتبه سوم زینب سپهوند از خرم‌آباد حائزین رتبه‌های اول تا سوم بودند.
بنابر این گزارش، در مرحله نهایی(کشوری) که در نیمه دوم شهریورماه در استان یزد برگزار می‌شود دانشجویان پسر و دختر که در رشته‌های قرآنی در مرحله استانی رتبه اول را کسب کرده‌اند به جشنواره کشوری اعزام خواهند شد.
درسایر بخش‌های جشنواره شامل بخش معارف قرآنی و سیره معصومین(ع)، بخش پژوهش و کتابخوانی، بخش فناوری، بخش هنری، بخش ادبی دانشجویان با مراجعه با سایت جشنواره به آدرس quran.pnu.ac.ir در جشنواره کشوری به‌صورت غیر حضوری و فقط از طریق سایت مذکور شرکت و برابر دستورالعمل اقدام می‌کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مویدی معاون پرورشی، سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی