Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-04@05:22:24 GMT

با فیدبو حس متفاوت کتاب خواندن را تجربه کنید

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۲۶۴۶۹

با فیدبو حس متفاوت کتاب خواندن را تجربه کنید

تجربه‌ای متفاوت از کتاب خواندن؛ این احساسی است که بعد از نصب و استفاده از اپلیکیشن فیدیبو دارید. فیدیبو اولین‌ و بزرگ‌ترین سامانه دانلود کتاب الکترونیک و صوتی ایران، هدف مطالعه برای همه، همه‌وقت، همه‌جا را محقق کرده است.


در دنیای جدید بیشتر آدم‌ها به جای خرید کتاب از دانلود کتاب استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علت گسترش روزافزون استفاده از وسایل الکترونیکی، به خصوص گوشی‌های همراه که تبدیل به یکی از مهم‌ترین اجزای زندگی‌مان شده‌اند، ترجیح می‌دهیم این امکان را داشته باشیم که در هر زمان و مکان به مطالعه بپردازیم.

فیدیبو با همین هدف کار خود را آغاز کرد و اکنون با بیش از 13 هزار کتاب الکترونیک و صوتی تبدیل به بزرگ‌ترین سامانه دانلود کتاب الکترونیک فارسی شده است.


می‌توان گفت فیدیبو امکاناتی را فراهم کرده که دیگر هیچ بهانه‌ای برای کتاب نخواندن نداشته باشیم!


وقتی دنبال دانلود کتاب یا مجلات مورد علاقه‌تان هستید، بهترین راه استفاده از فیدیبو است. با این سایت معتبرترین و ارزان‌ترین نسخه‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد و دیگر نگران حمل کردن کتاب‌های سنگین نخواهید بود.

برای استفاده از امکانات فیدیبو و دانلود کتاب‌های مورد نظرتان، کافی است نرم‌افزار فیدبیو را روی گوشی هوشمند، تبلت و یا رایانه شخصی خود نصب کنید.

بعد از نصب اپلیکیشن فیدیبو شما به هزاران نسخه کتاب الکترونیک و صوتی دسترسی خواهید داشت. تمام کتاب‌های موجود در این نرم‌افزار دارای نسخه نمونه هستند و شما قبل از دانلود کتاب می‌توانید اطلاعات کافی درباره آن کتاب به دست آورید. هم‌چنین این امکان فراهم شده تا نظرات دیگر کاربرانی که پیش از شما از فیدیبو دانلود کتاب داشته‌اند را بخوانید.

نصب این اپلکیشین به صورت کاملا رایگان است و بر اساس دسته‌بندی‌های موجود در آن می‌توانید برای دانلود و یا خرید کتاب اقدام کنید.


اگر نگاهی به بخش فروشگاه سایت یا اپلیکیشن فیدیبو، پرفروش‌ترین و تازه‌ترین عناوین دانلود کتاب پیش روی شما قرار گرفته است. همچنین از بخش دسته‌بندی‌ها می‌توانید موضوعات مورد علاقه‌تان جستجو کنید و دانلود کتاب انجام دهید.


همچنین اگر قصد خرید کتاب دارید،‌ این امکان وجود دارد نام کتاب را سرچ کرده و یا حتی با سرچ کردن نام ناشر و یا نویسنده به کتاب مورد نظرتان برسید.

یکی از ویژگی‌های مثبت اپلیکیشن دانلود کتاب فیدیبو این است که اجازه ‌می‌دهد پیش از خرید کتاب بخشی از آن را به عنوان نمونه و به صورت کاملا رایگان دریافت کنیم. همچنین با اپلیکیشن فیدیبو می‌توانیم کتابخانه‌ مجازیتان به هر شکل که دوست دارید مدیریت کنید.

نکته دیگر این است که بعد از دانلود کتاب و خواندن آن، اپلیکیشن فیدیبو به صورت خودکار آن کتاب را به کتاب‌های خوانده شده شما اضافه می‌کند و از این طریق می‌توانید گزارشی از خرید کتاب و کتاب‌های خوانده شده خود داشته باشید.

اپلیکیشن دانلود کتاب فیدیبو از فرمت کتاب دیجیتال یا epub استفاده می‌کند که نه تنها نسبت به کتاب چاپی بلکه حتی نسبت به فرمت‌هایی نظیر PDFF هم انعطاف‌پذیری بیشتری دارد.

در کتابخوان فیدیبو امکانات بسیار زیادی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است، برای مثال می‌توانیم نوع فونت، اندازه فونت،‌زنگ پس زمینه و حتی فاصله بین سطرهای یک کتاب را به دلخواه تغییر دهیم. همه این‌ها طوری طراحی شده که هیچ لطمه‌ای به شماره صفحات کتاب شما وارد نشود. و پس از دانلود کتاب و خواندن و بستن آن، در مراجعه مجدد از همان صفحه‌ای که در حال خواندن بودید، شروع کنید.
یکی از نکته‌های جالب در فیدیبو این است که بعد از دانلود کتاب و بازکردن آن می‌توانید یادداشت‌هایی که دیگر کاربران برای آن نوشته‌اند را بخوانید. همچنین هر قسمتی از کتاب که مورد توجه‌تان قرار گرفته‌ است را هایلایت کنید،‌ یادداشت بنویسید و با دیگر کاربران فیدیبو به اشتراک بگذارید.


پس از دانلود کتاب از فیدیبو احساس می‌کنید وارد جهان تازه‌ای شده‌اید. حسی که از کتابخوان فیدیبو دارید شاید تا کنون تجربه نکرده باشید. کنار هر کتاب بخش فهرست وجود دارد که می‌توانید با مراجعه به آن کتاب را از هر بخشی که دوست دارید بخوانید. همچنین مشکل دائمی واضح نبودن تصاویر در نسخه‌های pdf و عدم بزرگنمایی با نرم افزار دانلود کتاب فیدیبو مرتفع شده است. تمام نسخه‌های EPUB و PDF دارای امکان بزرگنمایی تصاویر هستند و به راحتی می‌توانید تصاویر کتاب‌ها و مجلات را با کیفیت بالا ببینید.

حتما تا کنون با این مشکل مواجه شده‌اید که وقتی برای خرید کتاب می‌روید، قیمت بالای بعضی کتاب‌ها باعث شده تا از خریدشان منصرف شوید.

فیدیبو برای این مساله نیز راه‌حل خلاقانه‌ای در نظر گرفته است. در این اپلکیشن به مناسبت‌های مختلف کد تخفیف خرید کتاب در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این کدهای تخفیف خاص،‌ به کاربران اجازه می‌دهد تا برای دانلود کتاب هزینه‌ کمتری پرداخت کنند. استفاده از این کدها بسیار آسان است. کافی است به بخش پروفایلتان بروید، و پس از وارد کردن کد دکمه ثبت را بزنید.

در کنار این کدهای تخفیف کارت‌های هدیه‌ای نیز توسط فیدیبو تولید شده که می‌توانید برای هدیه دادن به دوستانتان از آن استفاده کنید.

اگر دوست شما علاقه‌مند به خرید کتاب است، از این طریق می‌توانید او را با امکانات جالب فیدیبو آشنا کنید و در حس خوب‌ کتاب‌ خواندنتان شریکش کنید.

همه ما می‌دانیم کتاب همیشه بهترین هدیه است. اما حتما برایتان عجیب است که بشنوید، می‌توانید از طریق فیدیبو کتاب الکترونیکی مدنظرتان را به صورت کاملا مجازی هدیه دهید!


با اپلکیشین فیدیبو هدیه دادنِ کتاب نیز تجربه‌ای تازه و جذاب است. در این اپلیکیشن شما می‌توانید یک کارت مجازی زیبا طراحی کرده و متن دلخواه‌تان را به آن اضافه کنید. مراحل ارسال هدیه در فیدیبو طوری طراحی شده که تنها با چند کلیک امکان هدیه دادن کتاب برای شما فراهم شود.


پس از انتخاب و خرید کتاب مورد نظرتان گزینه هدیه دادن را که با یک آیکون مخصوص در اپ و سایت دیده می‌شود، انتخاب کنید. سپس نام دریافت کننده را به همراه پیامی که دوست دارید یادداشت کرده و با انتخاب پس زمینه مورد نظرتان، ایمیلی طراحی می‌شود که با ارسال آن به دوستتان در واقع یک کتاب به او هدیه داده‌اید!


حتی این امکان لحاظ شده که قبل از خرید کتاب، پیش نمایش کارت و متن را ببینید و اگر از نتیجه راضی بودید آن را ارسال کنید. به همراه این ایمیل دوست شما لینک دانلود رایگان کتاب را دریافت خواهد کرد.

حال به شرایطی فکر کنید که به جای دانلود کتاب الکترونیک علاقه‌مند به دانلود کتاب صوتی هستید. فیدیبو علاوه بر هزاران عنوان کتاب الکترونیک، هم‌اکنون صد‌ها عنوان کتاب صوتی دیگر نیز به گنجینه کتابخانه خود اضافه کرده است.

برای استفاده از امکان کتاب صوتی کافی است تا جدیدترین نسخه فیدیبو را دانلود کرده و از گوش کردن به صدها کتاب صوتی لذت ببرید.


اپلکیشین فیدیبو جدیدترین و به روزترین امکانات کتاب خواندن را فراهم کرده تا همه از خواندنِ کتاب لذت ببریم.

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- مسابقات فوتسال جام مطهر در لردگان
- تجلیل از قهرمانان زورخانه‌ای فرخشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!
  • طریقه خواندن نماز شب و فضیلت آن
  • تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!
  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • کودک از چه سنی می‌تواند ماست بخورد؟