Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برادر حاج احمد متوسلیان با گلایه از عدم رسیدگی مسئولان به پرونده حاج احمد اظهار داشت: ایستاده در غبار شخصیت حاج احمد نیست و در حق ایشان اجحاف شده است.

بنابراین گزارش، برادر حاج احمد متوسلیان می گوید: سال ۷۵ یعنی ۱۴سال بعد از اسارت تازه می‌گویند خب اگر می‌خواهید یک مراسمی، همایشی و یا بزرگداشتی برای حاج احمد بگیرید! این رفتارها چه معنی دارند؟ اگر شما یک شی یا وسیله‌ای را در محلی گم کنید تا دو سه روز اگر دنبالش بگردید بطور جدی احتمال پیدا کردنش حدود ۷۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اگر گذاشتی و رفتی و بعد از ۱۴سال خواستی که آن را پیدا کنی دیگر فسیل آن هم بدست شما نمی‌رسد!

متوسلیان در مورد رسیدگی دولت ها در این سال ها به پرونده حاج احمد می گوید: حالا ممکن است به جهت سیاسی خیلی ها دولتی را که من الان می‌خواهم راجع بهش صحبت کنم نفی‌اش کنند؛ اما تنها دولتی که به ما و خانواده آن ۴ دیپلمات حرمت گذاشت و حتی برای تشییع جنازه پدر آمد و هیاتی را برای پیگیری حاج احمد تعیین کرد دولت آقای احمدی نژاد بود و بعد از آن که دیگر هیچ!

دولت آقای روحانی که الحمدلله رب العالمین! هیچی! هیچی! میگم من با وزیر دفاع ایشان خودم تلفنی صحبت کردم... هیچی!

وی ادامه داد: بعد این همه سال آقای طالب زاده در برنامه «راز» شبکه چهار، از طریق اسکایپ تصویر شخصی را پخش می کند و مدعی می‌شود این فرد آقای دکتر است! دکتر عیسی ایوبی! ایشان مدعی می‌شود که من آنجا بودم، من اینجا بودم. برادر احمد به من گفت، برادر احمد من را خشک و تر می کرد. برادر احمد با من عربی حرف می زد. برادر احمد موضوعات سیاست ایران را برای من بازگو می‌کرد؛ همه اینها را را می‌گوید و بعد ادعا می‌کند یک روز صبح آمدند و دستهای ما را بستند، کیسه سر ما کشیدند، بردند بیرون و در کنار ساحل، ما را به یه جایی بستند و بعد من دیدم صدای تیر اندازی آمد!

خب آقای دکتر عیسی ایوبی خدا ان شاء الله از سر تقصیرات تو و آنهایی که تو را جفت و جورت کردند و آوردند بگذرد، تویی که با برادر احمد این همه داخل زندان حرف می‌زدی و با برادر احمد بالاترین رابطه را داشتید، نمی‌توانستید در آن لحظه بپرسید که برادر احمد زنده‌ای؟ آنجا که دیگر دست و دهان تو رو نبسته بودند و به گفته خودت فقط کیسه سرت کردند!

بعد از این همه سال تلویزیون ما با آوردن این فرد می‌خواهد مردم را مسخره کند! خانواده را دق دهد؟ امیدوارم به حق امام حسین(ع) خدا دقتان بدهد که دق به دل ما کردید.

متوسلیان درباره فیلم ساخته شده برای حاج احمد گفت: ایستاده در غبار چهره اصلی حاج احمد را نشان نمی‌دهد! بعضی جاها خیلی در مورد شخصیت حاج احمد اجحاف شده است! همه حاج احمد را یه آدم تند، عقده ای و عصبی فرض می‌کنند در صورتی که حاج احمد یک فرمانده قاطع بود، یک فرمانده برش دار که اگر به سربازش هم تندی می‌کرد بعد خودش می رفت دست می انداخت گردنش، می بوسیدش و حتی با او هم گریه می‌کرد. از نظر ما کتاب «همپای صاعقه» تا حدودی بیشتر از منابع دیگر در مورد حاج احمد صادق بوده است و مورد تایید خانواده متوسلیان است.

شهدای ایران

115

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره‌ای از واکنش عجیب احمدی‌نژاد به درخواست محیط‌‌‌ زیستی | فیلم

روایت محمد درویش، فعال محیط زیست از جلسه‌ شورای‌عالی محیط‌زیست و اظهارات محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور وقت که در واکنش به درخواست ۴۰ هزار هکتار زیستگاه قوچ ارمنی ناباورانه گفت: «۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون‌هم ارمنی؟!» را ببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | اسکورت سنگین محمود احمدی‌نژاد به محض ورود به بوداپست مجارستان
  • تصاویر اسکورت محمود احمدی‌نژاد در سفر خارجی
  • احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر
  • (ویدئو) احمدی نژاد: ۴۰ هزار هکتار بدهیم؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • (ویدئو) واکنش عجیب «احمدی‌نژاد» به طرح حفاظت از قوچ ارمنی؛۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • واکنش عجیب احمدی‌نژاد به زیستگاه قوچ ارمنی!
  • تحسین احمدی‌نژاد از خوانندگی مریم امیرجلالی!
  • خاطره‌ای از واکنش عجیب احمدی‌نژاد به درخواست محیط‌‌‌ زیستی | فیلم