Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:18:38 GMT

شکست خانگی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس از مس سونگون

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۲۷۰۹۳

شکست خانگی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس از مس سونگون

به گزارش پنجشنبه ایرنا این رقابت ها که درسالن فجر بندرعباس دریک هوای گرم ونفس گیر پیگیری شد با نتیجه 2 بر 1 به سود مس سونگون پایان یافت.
گل های تیم مس سونگون توسط فرهاد فخیم و داود تاج بخش به ثمر رسید ، تنها گل تیم آدرخش بندرعباس توسط باقر محمدی دروازه بان تیم میزبان در دروازه مس سونگون جای گرفت.
آذرخش بازی هفته نخست به علت تبعیض کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در برابر تیم فرش ارا مشهد حاضر نشد و 3 بر 0 بازنده اعلام شد
**سرمربی تیم مس سونگون : بهترین سرمایه آذرخش هوادارانش هستند
سرمربی تیم مس سونگون درپایان بازی تیم اش مقابل آذرخش بندرعباس گفت:هردوتیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند، اما شاگردانم از فرصت های به دست آمده بهتر استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمید بی غم درپایان بازیتیم اش مقابل آذرخش بندرعباس افزود: بازیکنان تیم میزبان با هم هماهنگی نداشتند وفرصت های زیادی از دست دادند.
وی اظهار داشت : دست اندرکاران تیم آذرخش دراین فصل بودجه خوبی را پیش بینی کرده وتیم خوبی روانه بازی های این دوره از مسابقه کرده اند ودرپایان فصل جزو شش تیم بالای جدول رده بندی خواهد بود.
وی با تمجید از تماشاگران اظهار داشت : دراین بازی تماشاگران تیم محبوشان را تشویق می کردند وبه نظرم بهترین سرمایه اذرخش همین هوادارانش هستند، زیرا هیج تیمی نمی تواند با حضور این همه هوادار به راحتی دراین سالن امتیاز بگیرد.
**سرمربی تیم آذرخش بندرعباس :ازناحیه داوری ضربه خوردیم
سرمربیان تیم های آذرخش بندرعباس و مس سونگون با خبرنگاران درپایان بازی گفت : عملکرد شاگردانم مقابل تیم مس سونگون رضایت بخش بود ،این نخستین بازی ما بود ودراین بازی شاگردانم با هم هماهنگ نبودند.
عباس روزپیکرافزود : قبل از به ثمر رسیدن گل دوم حریف یکی از بازیکنان تیم مس سونگون روی بازیکنم مرتکب خطا شد، که داور این خطای مسلم را نادیده گرفت که باعث به ثمر رسیدن گل برتری حریف شد.
وی اظهار داشت : برای رسیدن به مرحله ایده ال به زمان نیاز داریم ، چرا که تیم ما یک دیدار دوستانه تدارکاتی نداشته وباید چند هفته از ان بگذرد تا تیم به هماهنگی برسد.
وی درپایان گفت : درنخستین بازی خانگی از ناحیه داوری ضربه خوردیم که امیدواریم ان اشتباه داوری دوباره تکرارنشود.
در رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور 14 تیم حضور دارند
6048
انتشار دهنده : خلیل تنیده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، نسبت به شانس تیمش برای جبران شکست 1-0 مقابل دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، خوش‌بین است.

شاگردان لوئیس انریکه در بازی رفت روز چهارشنبه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و روی گل نیکلاس فولکروگ، با شکست آلمان را ترک کردند.

امباپه که یکی از بازیکنان ضعیف پی‌اس‌جی در بازی هفته گذشته بود، امیدوار است تیمش با روحیه بالا به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

امباپه پیش از بازی حساس مقابل دورتموند به لوپاریزین گفت: تیم ما بسیار آرام است. مطمئنیم و مصمم هستیم که می‌خواهیم شکست را جبران کرده و به فینال راه پیدا کنیم. فکر می‌کنم این بازی به خوبی پیش می‌رود و برای آن آماده‌ایم.

بازیکنان باید با روحیه خود را برای این بازی حساس آماده کنند. من با روحیه خوب وارد این بازی خواهم شد، آماده‌ام تا از پیراهن تیمم دفاع کنم و به فینال راه پیدا کنیم."

امباپه که گفته می‌شود در تابستان به رئال مادرید منتقل می‌شود، این فصل برای آخرین بار شانس این را دارد که پاری سن ژرمن را به قهرمانی چمپیونزلیگ برساند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند